اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان:

ائتلاف در مرحله کنونی سرانجام خوبی ندارد / مواضع ولایتی در خصوص مسئله هسته‌ای تابع نظام است

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان با بیان اینکه ائتلاف در مرحله کنونی سرانجام خوبی نخواهد داشت، افزود: فکر می‌کنم هر یک از کاندیداها تا مرحله آخر به فعالیت خود ادامه دهند.

ائتلاف در مرحله کنونی سرانجام خوبی ندارد / مواضع ولایتی در خصوص مسئله هسته‌ای تابع نظام است

داریوش طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اعلام تبعیت ستادهای استانی از ستاد مرکزی کشور در مورد ائتلاف کاندیداها اظهار داشت: به نظر من این اقدام در این برهه امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ائتلاف در مرحله کنونی سرانجام خوبی نخواهد داشت، افزود: فکر می‌کنم هر یک از کاندیداها تا مرحله آخر به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان به افزایش مطالبات ستادهای استانی اشاره و تصریح کرد: باید به این درخواست‌ها توجه شود.

*افزایش مقبولیت ولایتی در بین مردم

وی در پاسخ به سئوالی در مورد امکان رای آوری ولایتی در انتخابات گفت: مقبولیت وی روز به روز در بین مردم در حال افزایش است.

طاهری عقلانیت و اعتدال حاکم بر رفتار ولایتی را از دلایل افزایش مقبولیت وی در بین مردم عنوان و اضافه کرد: بعد از این همه مدت، حاکمیت اعتدال و عقلانیت در جامعه ما از ضروریات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه منش عقلانیت ولایتی در بین مردم مورد بحث قرار می‌گیرد، ادامه داد: زمان دوری از شعارزدگی جامعه فرا رسیده است.

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان بر اهمیت مسائل معنوی و فرهنگی کشور تاکید و تصریح کرد: باید اذعان کرد، اقتصاد در حال حاضر مهم‌ترین مسئله محسوب می‌شود چرا که کمر مردم را خم کرده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد قوی بودن سیاست خارجی ولایتی از سیاست اقتصادی وی گفت: من این دو را هم ردیف و هم طراز می‌بینم چرا که این دو عملا به هم مربوط است.

طاهری اضافه کرد: موفقیت سیاست خارجی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی کمک می‌کند پس این دو موضوع باید هم طراز هم پیگیری شود.

وی به تجربه 16 ساله ولایتی در سیاست خارجی اشاره و تصریح کرد: این موضوع از نقاط قوت ولایتی است که در سایر بخش‌ها هم کمک می‌کند.

رئیس ستاد ولایتی در استان زنجان مواضع ولایتی را در موضع هسته‌ای تابع نظام اعلام و ادامه داد: مسئولان این موضوع را ضمن حفظ استقلال و ارزش‌های نظام باید به نفع ملت ایران حل کنند.

وی با محتمل دانستن معاون اولی برای یکی از کاندیداهای ائتلاف بعد از برگزاری انتخابات گفت: کسی که می‌خواهد کشور را درست اداره کند باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/73004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول