اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد

اضافه شدن 4 دهیاری جدید به شهرستان کنگان

بخشدار مرکزی کنگان از اضافه شدن 4 دهیاری جدید به شهرستان کنگان خبر داد.

اضافه شدن 4 دهیاری جدید به شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی عصر امروز در جمع مسئولان کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم از اولویت‌های دولت بوده و تاکنون اقدامات مؤثری در این مسیر انجام گرفته است.

وی به نقش دهیاری‌ها در پیشرفت و توسعه اشاره کرد و افزود: دهیاران به عنوان حاکم روستاها و شوراها نیز رکن اصلی آن هستند و باید انتخابات روستاها را با شور و نشاط بالا برگزار و بستر مناسبی برای حضور حماسی مردم در پای صندق‌های رأی در بخش مرکزی کنگان فراهم آورند.

صفایی تصریح کرد: مسئولان انتخابات در کنگان و روستاها به وسیله تبلیغات اعم از بنر و بلندگو اماکن اخذ رأی را به مردم اعلام کنند.

بخشدار مرکزی کنگان از اضافه شدن 4 دهیاری جدید به کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: علاوه بر دهیاری روستاهای برکه چوپان، پرک و شیرینو، چهار دهیاری دیگر اعم از دهیاری‌های روستای لاور ده، لاور گل، تمبک و چاه مجنون به بخش مرکزی کنگان اضافه شده است که در هفته‌های آتی سرپرستی دهیارها معرفی می‌شوند.

صفایی با انتقاد از نحوه ساخت و ساز در برخی روستاها گفت: دهیاری‌ها باید کمیسیون‌های عمران و حفاری خود را فعال و یک نفر را به عنوان پلیس ساختمان معرفی کنند تا از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: شرکت‌های مستقر در پارس 2 کنگان برای هر چه زیباتر شدن شهرستان و پاکیزگی محیط زیست تمام تلاش خود را انجام دهند و از فعالیت‌هایی که باعث تخریب آن می‌شود، اجتناب کنند.

بخشدار مرکزی کنگان گفت: روستاها باید حفظ و روخوانی قرآن کریم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان با بعد فرهنگی به‌ویژه به وسیله رسانه جوانان ما را هدف گرفته‌اند که از اسلام فاصله بگیرند و تنها قرآن می‌تواند جوانان ما را از توطئه‌های دشمن مصون بدارد و با توجه به اینکه تابستان بهترین وقت برای فراگیری آیات نورانی الهی است، از خانواده‌ها و مسئولین امر انتظار می‌رود در این زمینه تمام توان خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول