اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد

راه‌اندازی 6 واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از راه‌اندازی شش واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 6 واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر آموزش یک مسئله اساسی است که در طرح تحول بنیادین توجه خاصی به این مهم شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از راه‌اندازی 6 واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون چهار واحد آموزشی در مقطع متوسطه ( شامل 2 واحد نمونه دولتی و 2 واحد تیزهوشان) راه‌اندازی شده که در سال تحصیلی جدید نیز 2 واحد دیگر ( شامل تیزهوشان علامه حلی و تیزهوشان فرزانگان) در مقطع راهنمایی راه‌اندازی خواهد شد.

شریف تصریح کرد: از همه امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در کنگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون تیزهوشان در کنگان خاطر نشان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم ابتدایی به اول راهنمایی 150 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی کنگان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته شدند.

شریف یادآور شد: این تعداد پذیرفته‌شدگان شامل 76 نفر دختر و 74 نفر پسر هستند که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته شدند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با اقدامات صورت گرفته، در مهرماه سال جاری 2 واحد آموزشی جدید در مقطع راهنمایی راه‌اندازی خواهد شد و این آزمون مبنای ورودی دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان است که دانش‌آموزان در مهر ماه شروع به تحصیل خواهند کرد.

شریف اظهار داشت: کنگان دارای استعدادهای درخشانی است و باید با همه امکانات و توانمندی‌ها برای رشد و پیشرفت تحصیلی آینده‌سازان این شهرستان همت کنیم.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول