اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

تکمیل بیمارستان 235 تختخوابی بروجن تسریع می‎شود

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان 235 تختخوابی بروجن هفته آینده جلسه‎ای در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برگزار می‏شود.

تکمیل بیمارستان 235 تختخوابی بروجن تسریع می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی ظهر امروز در مراسم بازدید معاون پارلمانی و امور مجلس شورای اسلامی از پروژه بیمارستان بروجن، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی در دی‌ماه 86 برنامه‌ریزی و طراحی این پروژه را ابلاغ کرد، این پروژه با ظرفیت کل 235 تخت در شمال‌شرقی شهرستان بروجن و ضلع شمالی جاده بروجن - مبارکه واقع شده است.

وی افزود: این سایت درمانی به علت دسترسی مناسب از سمت جاده اصلی بروجن - مبارکه، موقعیت مناسبی را از جهت خدمات فوریت‌های پزشکی اورژانس و سوانح به خود اختصاص داده است.

سلطانی با بیان اینکه این بیمارستان به صورت یک بلوک واحد در 6 طبقه طراحی شده است، تصریح کرد: با توجه به سردسیر بودن محل استقرار پروژه، طراحی ساختمان بیمارستان برای کاهش میزان بار تاسیساتی پروژه به صورت یک بلوک واحد تعریف شده که با توجه به کاهش سطوح بیرونی ساختمان، این امر نقش بسزایی در صرفه‌جویی در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ایفا می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بیمارستان در 4 طبقه احداث می‌شود که شامل بخش‌های بستری داخلی زنان و مردان، بستری جراحی زنان و مردان، زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس، ICU، CCU، PCCU، NICU و گهواره نوزاد است.

به گفته وی، فاز نخست اجرای این طرح شامل خاکبرداری و ساخت اسکلت، در مدت زمان برنامه‌ریزی شده به پایان رسید و از نظر اجرایی 100 درصد و از نظر مالی 85 درصد پیشرفت داشته است.

سلطانی، اعتبار موردنیاز برای اتمام پروژه با توجه به افزایش قیمت‌ها بیش از 20 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: این پروژه برای 100 تا 150 نفر به صورت مستقیم و برای بیش از 200 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته است.

به گزارش فارس در این بازدید مقرر شد تا در هفته آینده جلسه‌ای در کمیسیون تلفیق بودجه با حضور آقایان علیزاده، محفوظی، سلطانی و علیخانی در رابطه با تکمیل هرچه سریع‌تر این بیمارستان جلسه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/68004/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول