اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال قم خبر داد

حضور 3 فوتبالیست قمی در اردوی تیم ملی دختران

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از حضور سه فوتبالیست قمی در اردوی جدید تیم ملی دختران نوجوان کشورمان خبر داد.

حضور 3 فوتبالیست قمی در اردوی تیم ملی دختران

سکینه باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در رده سنی زیر 16 سال با جدیت خود را برای حضور موفق در مرحله نهایی و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال دختران زیر 16 سال  قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا و ابلاغ آن به کشورهای زیر مجموعه این کنفدراسیون، رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوان قاره کن در مرحله مقدماتی حدود هفت ماه قبل به انجام رسید و قرار است مسابقات مرحله نهایی امسال برگزار شود.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: البته این مدل زمان‌بندی فاصله زیادی بین دیدارهای مرحله مقدماتی و مرحله نهایی ایجاد کرده است چرا که تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بازی‌های مقدماتی خود را در آذر ماه سال قبل برگزار کردند.

وی ابراز کرد: هفت ماه از زمان برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی می‌گذرد و چیزی حدود شش ماه دیگر نیز به زمان برگزاری بازی‌های مرحله نهایی باقی مانده است و این شیوه برگزاری کمی برای آماده سازی تیم‌های حاضر در مرحله پایانی از جمله تیم ملی کشورمان مشکل ساز شده است.

باباخانی عنوان داشت: به هر حال کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان زیر 16 سال کشورمان متناسب با شرایطی که به وجود آمده سعی می‌کند اردوها و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی به شکل و نحوی برگزار شود که به تیم ملی آسیب نرسد.

وی تصریح کرد: تشکیل اردو برای دختران نوجوان شرایط خاصی را می‌طلبد و به همین خاطر اردوها طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی دختران نوجوان به شیوه‌ای تشکیل می‌شود که به دختران نوجوان پس از امتحانات پایان سال تحصیلی خود در اردو حضور یابند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: بر اساس نامه‌ای که از فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال قم ارسال شده از سه بازیکن تیم دختران قم برای حضور در دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی زیر 16 سال دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: نام و سابقه دختران قمی دعوت شده به تیم ملی برای علاقمندان به فوتبال شناخته شده است و مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه‌ سادات موسوی برای این مرحله نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول