اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضویت گروه پیشگامان در هیئت مدیره کنسرسیوم ایریانا

سه نفر از مدیران گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد به عضویت در هیئت مدیره کنسرسیوم ایریانا انتخاب شدند.

عضویت گروه پیشگامان در هیئت مدیره کنسرسیوم ایریانا

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در نشست شرکت گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایریانا بوم (کنسرسیوم ایریانا) اعضای جدید اصلی و علی‌البدل با رای گیری از سهامداران انتخاب شدند که سه تن از مدیران تعاونی پیشگامان در این نشست به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

بر این اساس حمید بابادی‌نیا و امیر احمد سمیعی از مدیران گروه تعاونی پیشگامان به عنوان عضو اصلی و علی یوسفی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

حمید بابادی‌نیا مدیر بخش گیلاس کامپیوتر تعاونی پیشگامان کویر یزد، امیر احمد سمیعی مدیر کیفیت گستر پیشگامان کویر و علی یوسفی مدیر تعاونی پیشگامان رسانه پارس در این نشست انتخاب شدند.

همچنین در این نشست، برنامه‌های سال جاری کنسرسیوم با تبادل نظر اعضای هیئت مدیره و حاضرین در نشست بررسی و اعلام شد.

بر این اساس توسعه فعالیت‌های آزمایشگاهی به ویژه در حوزه امنیت نرم افزار و تست و ارزیابی کیفیت نرم افزارهای اداری- مالی و پرتال‌ها در دستور کار قرار گرفت.

توسعه خدمات الکترونیکی به روش B.O.T با محوریت استان گیلان، توسعه فعالیت در بازار عراق از طریق ثبت شرکت داتام با سرمایه 10 میلیون دینار عراقی در شهر اربیل عراق و تاسیس شرکت‌های اقماری از جمله برنامه‌های سال جاری کنسرسیوم ایریانا اعلام شد.

همچنین تامین محلی برای دفتر کار و خرید دفتر از دیگر برنامه‌های سال جاری کنسرسیوم ایریانا در این نشست بود.

به گزارش فارس، شرکت گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایریانا بوم (کنسرسیوم ایریانا) در سال 1385 با مشارکت بیش از 30 شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تشکیل شد.

هدف از تشکیل این شرکت حضور سازمان ‌یافته  شرکت‌های ایرانی در بازارهای منطقه بود که گروه تعاونی پیشگامان از اعضای فعال در این کنسرسیوم است.

انتهای پیام/90004/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول