اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور

مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان‌رضوی منصوب شد

با حکم مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور محمدرضا قاسمی به عنوان مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان‌رضوی منصوب شد.

مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان‌رضوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان‌رضوی، در مراسم معرفی مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان‌رضوی ضمن تقدیر از تلاش‌های حمیدرضا مقتدر در مدت تصدی این سمت، محمدرضا قاسمی به عنوان مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان‌رضوی معرفی شد.

محمدرضا قلندر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام ماه رجب و همچنین سالروز فتح خرمشهر، تغییر را در سمت‌های دولتی و مسئولیت‌های خدمت‌رسانی امری اجتناب‌ناپذیر خواند و آن را ضرورتی برای پویایی یک سیستم دانست.

وی گفت: امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که به ثمره خون شهدا و ایثارگری تمام ایثارگران و زحمات و فداکاری‌های همه اقشار ملت شریف ایران اسلامی و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنا شده است و مسئولیت سوء مدیریتی به عهده ما است چراکه همه ما وامدار و امانتدار این بزرگان هستیم لذا بر همه ما وظیفه است تا به دور از هر کوتاهی و مسائل سیاسی تنها به نیت خدمت به مردم و کسب رضای خدا در هر مقام و جایگاهی که هستیم تحت رهبری مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا روز به روز شاهد موفقیت‌ها و تعالی بیشتر دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود باشیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مسئولیت یک مدیر حفظ انضباط کاری و ارتقای کیفی سیستم است، مدیران موفق را به نوک پیکانی تشبیه کرد که تمام کارکنان آن، بدنه آن را تشکیل می‌دهند و ادامه داد: بی‌شک راندمان بالای سیستم، خروجی مطلوب و با کیفیت و ارائه کامل خدمات و انجام وظایف در یک دستگاه تنها با همراهی و همدلی تمام نیروهای آن از پایین‌ترین رده تا مدیران ارشد میسر می‌شود.

قلندر خاطرنشان کرد: اگر فهم دینی در پذیرش مسئولیت‌ها همراه شود، هر مسئولیت کوچک و بزرگ تبدیل به یک تکلیف دینی می‌شود و چنانچه تکلیف دینی به مدیر مومن واگذار شود بی‌شک او با غیرت دینی در راه اجرای کامل وظیفه، نهایت تلاش خود را می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی جایگاه اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در نظام مدیریت بسیار پراهمیت ارزیابی کرد و افزود: لغو شدن طرح واگذاری این دستگاه به بخش خصوصی به عنوان بازوی پرتوان نظارت و چشم تیزبین دستگاه‌های دولتی نشان بارز این اهمیت است؛ لذا بر تمام مدیران و کارشناسان خبره این اداره کل واجب است از هیچ کوششی در نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی بنابر وظیفه خود فروگذار نکنند.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول