اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

شأن ریاست‌جمهوری را تنزل ندهیم

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در وادی سیاست هستند به خوبی می‌دانند که هر جایگاهی شأن و منزلتی دارد و باید امروز با یک درک عمیق وارد میدان انتخابات شویم.

شأن ریاست‌جمهوری را تنزل ندهیم

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج راجع به موضع‌گیری حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست‌ جمهوری کنونی اظهار داشت: موضع حزب مؤتلفه همچون سایر تشکل‌های مجموعه پیروان خط امام و رهبری مشخص شده است.

وی، ولایتی را کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری دانست و گفت: حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان مجموعه‌ای از پیروان خط امام و رهبری از این نامزد انتخاباتی حمایت می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ولایتی به عنوان فردی ولایتمدار و دلسوز نام برد و افزود: کارنامه سیاسی ولایتی پاک و شفاف بوده و نشان داده که در ولایتمداری عمل را به جای شعار سرلوحه قرار داده است.

دانشی به یک نوع نگاه سطحی‌نگر در انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید رقابت‌های انتخابات ریاست ‌جمهوری را با رقابت‌های گذشته مجلس پیوند دهیم که متأسفانه در استان ما اکنون چنین بینشی وجود دارد.

وی بینش سیاسی مردم را بالاتر از این حرف‌ها دانست و گفت: برخی سیاسیون به این موضوع دامن می‌زنند که کار جالب و پسندیده‌ای نیست.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید توسعه سیاسی را به مفهوم واقعی خود دنبال کنیم، عنوان کرد: یکی از راه‌ها این است که نخبگان به جای دامن زدن به فرعیات به دنبال بصیرت‌افزایی در جامعه باشند و جامعه را در هر حالتی به دو قطبی بودن مورد دلخواه خود سوق ندهند.

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد برهه کنونی را یک پیچ تاریخی دانست و افزود: اکنون بحث اداره آینده کشور مطرح است و همه باید فارغ از حواشی به دنبال راهی برای عبور بهتر از این پیچ تاریخی برای سربلندی کشور و استان خود باشیم.

دانشی تنزل‌ دادن شأن ریاست‌جمهوری را کاری عاقلانه ندانست و افزود: کسانی که در وادی سیاست هستند به خوبی می‌دانند که هر جایگاهی شأن و منزلتی دارد و باید امروز با یک درک عمیق وارد میدان انتخابات شویم و در تحقق حماسه سیاسی بکوشیم و خدای ناکرده با عملکرد خرد و سطحی سد راه این مهم نشویم.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول