اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

اقتصاد ما نیاز به انقلاب و دگرگونی دارد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران اسلامی در مبارزه با ظلم، ستم و برقراری امنیت الگو است، اما در اقتصاد، صنعت، درآمد و اخلاق نیاز به انقلاب و دگوگونی دارد.

اقتصاد ما نیاز به انقلاب و دگرگونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی عصر شنبه در دیدار با امام جمعه و طلاب حوزه علمیه شهرستان سپیدان در سخنانی اظهار داشت: بدون ولایت کشور به انسجام واقعی نمی‌رسد، چراکه اقتدار و سربلندی کشور به ولایت وابسته است.

وی با اشاره به اینکه آن‌گونه که شایسته است از نعمات جمهوری اسلامی بهره‌مند نشده‌ایم، افزود: با پشتوانه رهبری و حضور مردم زمینه پیشرفت و ترقی در ابعاد مختلف فراهم شده و می‌شود.

رضایی با انتقاد از دعواها و مشاجرات سیاسی تصریح کرد: برای رسیدن به رفع معضل بیکاری، گرانی، تورم، بداخلاقی و اشتغال، جایی برای مباحث و دعواهای سیاسی نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: برای رسیدن به فرهنگ، اخلاق، معماری شهری، مسکن و شهرسازی و زندگی بهتر، باید رویکرد خود را بر اساس الگوی قرآنی و اسلامی بنا نهاد.

وی پیش از دیدار با مردم شهرستان سپیدان، با ادای احترام بر قبور شهدای این شهر ابراز داشت: شهدا انسان‌های پاک و دلباخته‌ای بودند که برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی و مقابله با تجاوز دشمنان از جان و مال خود گذشتند.

امام جمعه سپیدان نیز در دیدار محسن رضایی با وی در سخنانی با بیان اینکه محسن رضایی یادگار هشت سال دفاع مقدس است، اذعان داشت: در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک میهن اسلامیمان به دست متجاوزان قرار نگرفت.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحمان موسوی خاطرنشان کرد: محسن رضایی در مناظره‌های تلویزیونی با رعایت اخلاق سیاسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول