اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

طرح تفصیلی 3 شهر کرمان بررسی شد

نقشه‌های جامع طرح تفصیلی باغین، کاظم‌آباد و چترود از شهرهای تابعه شهرستان کرمان با حضور استاندار کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

طرح تفصیلی 3 شهر کرمان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طرح تفصیلی باغین، کاظم‌آباد و چترود با حضور استاندار کرمان در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست نقشه جامع طرح تفصیلی شهر کاظم‌آباد شهرستان کرمان از سوی مشاور طرح ارائه شد و پس از بحث و بررسی از سوی اعضای شورای برنامه‌ریزی استان کرمان به تصویب رسید.

همچنین نقشه‌های جامع طرح تفصیلی باغین و چترود در این شورا ارائه شد که قرار شد پس از انجام یکسری تحقیقات بیشتر تصویب این طرح‌ها در دستور کار قرار گیرد.

در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان طرح احداث کارخانه سنگ‌آهن دانه‌بندی شده در سیرجان و طرح جابه‌جایی کوره‌های آجرپزی جوپار نیز مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کرمان در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان ادامه داد: کارخانه‌ها نباید در محدوده معادن ساخته شود و مسائل ایمنی و زیست‌محیطی نیز باید در طرح‌های عمرانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

اسماعیل نجار عنوان کرد: واحدهای تولیدی باید در خارج از حریم شهرها احداث شود و اولویت با مکان‌هایی باشد که دارای امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، ‌برق و گاز باشد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، حضور مدیران کل در شورای برنامه‌ریزی استان الزامی است،‌ تصریح کرد: طرح‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت به شورای برنامه‌ریزی استان کرمان ارسال شود.

انتهای پیام/80019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول