اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیاسر کاشان:

استکبار سعی دارد با سیاه‌نمایی اوضاع ایران، مردم را از پای صندوق‌های رأی دور کند

امام جمعه نیاسر کاشان گفت: دولتمردان استکباری از طریق دستگاه‌های تبلیغاتی خود سعی دارند با سیاه‌نمایی در مورد بحران اقتصادی در ایران اوضاع را ناامن جلوه ‌دهند تا بتوانند مردم را از پای صندوق‌های رأی دور کنند.

استکبار سعی دارد با سیاه‌نمایی اوضاع ایران، مردم را از پای صندوق‌های رأی دور کند

حجت‌‌الاسلام حسن مطهریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تمام قدرت، عزت، امنیت و پیشرفت کشور در تبعیت از ولایت است اما دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بین مردم و ولایت فقیه جدایی ایجاد شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های فراوانی توسط دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام شد اما حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم در عرصه‌های مختلف با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه شد تا مانع از تحقق این نقشه‌های شوم شود.

امام جمعه شهر نیاسر کاشان یادآور شد: امروز نیز دولتمردان استکباری از طریق دستگاه‌های تبلیغاتی خود سعی دارند با سیاه‌نمایی در مورد بحران اقتصادی در ایران و تشویق و ترغیب دست نشانده‌های داخلی به احتکار اجناس و شایعه‌افکنی در مورد تورم و بیکاری به مشکلات مردم و خدمتگزاران نظام دامن زده و اوضاع ایران را ناامن جلوه ‌دهند تا بتوانند مردم را از پای صندوق‌های رأی دور کنند.

مطهریان با بیان اینکه مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی آزادترین انتخابات جهان را برگزار می‌کنند عنوان کرد: با وجود تلاش دشمنان و البته برخی از مشکلات اقتصادی، شاهد حضور پررنگ مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی در روز 24 خردادماه در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

وی در ادامه با گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی (ره) بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی را برای مسلمانان به ارمغان آورد و اسلام ناب را به جهانیان عرضه کرد. 

مطهریان با تأکید بر نقش امام راحل در تقویت روحیه عزت نفس در بین مسلمانان افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی روح امید و خودباوری را در کالبد مسلمانان جهان دمید.

وی متذکر شد: امروز نیز پس از گذشت سه دهه، میراث گران‌بهای امام راحل به برکت خون شهدا با اقتدار و با صلابت در جهان به مسیر خود ادامه می‌دهد و رفیع‌ترین جایگاه‌ها را در جامعه جهانی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول