اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی 15 خرداد:

همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام 15 خرداد» با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی برگزار می‌شود

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد گفت: همایش بین‌المللی «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی در قم برگزار خواهد شد.

همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام 15 خرداد» با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی امشب در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد با آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه گرامیداشت 15 خرداد در سال‌های اخیر زیر سایه 14 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی(ره) قرار گرفته است اظهار کرد: با فرا رسیدن پنجاهمین سالروز این قیام تاریخی ستادهایی در سراسر کشور تشکیل شده است و سعی داریم کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: بزرگداشت قیام 15 خرداد محدود به یک روز نخواهد بود و تا پایان سال شاهد برگزاری مراسم‌هایی در این زمینه خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت قیام 15 خرداد از برپایی 500 نمایشگاه ویژه 15 خرداد در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغانی هم به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند تا انقلاب و قیام 15 خرداد را به خوبی برای اقشار مختلف تبیین کنند.

وی ادامه داد: قرار است امسال همزمان با 15 خرداد هیئت‌های مذهبی در میادین و مصلی‌های سراسر کشور تجمع کرده و برنامه‌هایی متناسب با این روز و سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار کنند و در قم هم قرار است هیئت‌های مذهبی با تجمع در مقابل بیت امام راحل به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کنند.

لطفی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» در مدرسه فیضیه قم عنوان داشت: این همایش فردا با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی و با حضور اندیشمندان مسلمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول