اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تئاتر شهر فرایبورگ:

هفته فرهنگی فرایبورگ در اصفهان برگزار می‎شود

رئیس تئاتر شهر فرایبورگ گفت: هفته فرهنگی فرایبورگ در اصفهان برگزار می‎شود.

هفته فرهنگی فرایبورگ در اصفهان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کلاوس انگر ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه زخم‎ها و پیوندها که در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از مهمان‌نوازی اصفهانی‎ها تشکر می‎کنم، چراکه این سومین‌بار است که به اصفهان می‎آییم و هر بار احساس می‎کنم به منزل خودم بازگشته‎ام.

وی افزود: به همراه دو گروه از تئاتر فرایبورگ قصد داریم، هفته فرهنگی فرایبورگ را در اصفهان برگزار ‎کنیم.

رئیس تئاتر شهر فرایبورگ گفت: سنت همکاری ایران و آلمان و اصفهان و فرایبورگ سنت دیرینه‌ای است که فرایبورگ در معرفی آثار هنرمندان ایران به جهان سهم عمده‎ای داشته است و ایران نیز استقبال بسیاری از هنرمندان آلمان به عمل آورده است.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که در اصفهان می‎توانیم به معرفی آثار هنرمندان آلمانی بپردازیم، چراکه اصفهان شهر هنری با هنرمندان توانمند است که با وجود محدودیت به راحتی هنر خود را عرضه می‎کند.

انگر تصریح کرد: به عنوان گروه تئاتر شهر فرایبورگ برای نخستین‌بار است که توفیق داریم در اصفهان برنامه اجرا کنیم و یک گروه معروف فرایبورگ که مدت بسیاری است با ایران همکاری دارد به همراه ما در اصفهان برای اجرای برنامه حضور دارد.

وی اضافه کرد: دو سال پیش یک گروه تئاتر از اصفهان را در فرایبورگ دعوت کردیم و این گروه به زبان فارسی برای مخاطبان آلمانی تئاتر اجرا کرد، اکنون خوشحال هستیم که از آلمان به اصفهان آمدیم و من بر این باورم که اقداماتی از این دست به تحکیم روابط  دو کشور و دو شهر کمک زیادی می‎کند.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول