اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشتت آرا در کشتی بیداد می‌کند

ساکت: در خانواده کشتی یک انفکاک و انشقاق می‌بینم

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با بیان اینکه من در خانواده کشتی یک انفکاک و انشقاق را می‌بینم گفت: عدم برنامه‌ریزی مناسب در کشتی موجب شده حامیان مالی از این رشته دوری کنند.

ساکت: در خانواده کشتی یک انفکاک و انشقاق می‌بینم

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون میزبانی این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار کرد: احساس کردیم کشتی نیاز به مشارکت و حضور بخش‌های مختلف ورزشی دارد و هدف ما هم از حضور در کشتی این بود که به این رشته ورزشی و کشتی‌گیران توجه شود چراکه ورزشکاران این رشته در کمال تاسف کمتر مورد توجه قرار می‌گرفتند و باشگاه فولاد ماهان در راستای توجه به رشته کشتی این مسیر را دنبال کرد و تلاش کرد تا یک میزبانی آبرومند و قوی داشته باشد و در عین حال دینش را به کشتی ادا کند.

وی با بیان اینکه نخستین باشگاهی بودیم که تیممان را بسته و آمادگی خود را اعلام کرده بودیم افزود: در این راستا تلاش کردیم تا بتوانیم با موفقیت بخشی از ظرفیت‌های ورزشی خود را در رشته کشتی به کار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان ادامه داد: به نظر می‌رسد در کشتی به دلیل مشکلاتی که فدراسیون در حوزه برنامه‌ریزی با آن در سال‌های متمادی روبرو بوده است اسپانسرها انگیزه لازم را ندارند و علاوه بر این تشتت آرا در فدراسیون کشتی از گذشته تاکنون بیداد می‌کند و این روی رشته کشتی تأثیر می‌گذارد و موجب شده حامیان مالی از رشته کشتی دوری کنند.

وی تاکید کرد: با تمام این مسائلی که وجود داشت باشگاه فولاد ماهان به صحنه آمد و قصد داشت لیگ و رقابت‌های کشتی را کمک کند تا این رشته ورزشی را شاداب‌تر و قوی‌تر کرده و تلاش کند تا با قدرت این رشته را یاری برساند.

ساکت اضافه کرد: به شرطی که برنامه‌ریزی‌های فدراسیون صحیح، اصولی و حساب شده باشد علاقه داریم رسالت خودمان را در رشته کشتی نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز ادامه دهیم.

وی گفت: از کشتی‌گیران بومی هم در تیم ما استفاده شده و 2 تا سه نفر آنان نیز در لیگ برتر کشتی فرنگی استفاده شدند اما باید بگویم در کمال تأسف کشتی اصفهان در سال‌های متمادی قدرتمند و قوی ظاهر نشده و خوب عمل نکرده است و ما به تازگی چهره‌ها و استعدادهای جدیدی را مشاهده می‌کنیم که در حال مطرح شدن هستند و امیدوارم کار ما زمینه‌ای باشد تا این کشتی‌گیران زمینه بروز و رشد پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان تاکید کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی به صورت متمرکز سیاست فدراسیون بوده است و با توجه به اینکه این رقابت‌ها بصورت فرسایشی درآمده بود و از طرف دیگر تقویم رقابت‌های آسیایی و جهانی را در پیش دارند مجبور بودند لیگ را پیش از موعد تمام کنند اما به هر حال بایستی با یک تقویم منظمی این مسابقه‌ها برگزار می‌شد تا زمینه مشارکت بخش خصوصی و مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه من در خانواده کشتی یک انفکاک و انشقاق را می‌بینم ادامه داد: امیدوارم این خانواده با یکدیگر گرم‌تر بوده و بهتر برخورد کنند و کمک کنند تا کشتی پیشرفت کند اما روند خوبی را در این مورد نه در سطح کشور و نه در اصفهان مشاهده نمی‌کنیم.

ساکت تصریح کرد: بیش از آنکه در کشور ما به خود رشته کشتی توجه شود به حواشی و مسائل پیرامون آن و تضعیف یکدیگر توجه شده و این بسیار دردآور است که در رشته کشتی یک چنین مسائلی را با آن روبرو هستیم.

وی با اشاره به حضور بنا در اصفهان گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم پس از مدت‌ها و ماه‌ها چنین فردی را در جمع کشتی‌گیران بیاوریم و این نخستین حضور وی پس از المپیک در رشته کشتی بود و همین که بنا پذیرفت به اصفهان بیاید از وی تشکر می‌کنیم و امیدوارم بنا را برای المپیک آینده در تیم ملی مشاهده کنیم.

انتهای پیام/63020/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول