اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

طرح سنجش 2070 دانش‌آموز پایه اول گچسارانی آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گچساران گفت: طرح سنجش 2 هزار و 70 دانش‌آموز گچسارانی از امروز آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

طرح سنجش 2070 دانش‌آموز پایه اول گچسارانی آغاز شد

گلایل شریف‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در طرح سنجش دانش‌آموزان سال اول ابتدایی، تمام نوآموزان بدو ورود به دبستان ابتدا در پایگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش مورد ارزیابی و سنجش بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و پایش رشد قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به طرح سنجش دانش‌آموزان پایه اول ورودی سال تحصیلی جدید در گچساران عنوان کرد: 2 هزار و 70 دانش‌آموز پایه اول و ورودی سال تحصیلی 93- 92 که از ابتدای خردادماه سال جاری همزمان با ثبت‌نام نوبت‌دهی شده‌اند؛ از امروز مورد سنجش قرار می‌گیرند.

شریف‌پور با بیان این‌که سنجش دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی گچساران در مدرسه طلوع، جنب کتابخانه امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد، ابراز داشت: این طرح ملی یکی از ارکان مهم آموزش بوده که همه ساله برای ورود دانش‌آموزان اول ابتدایی اجرا می‎شود.

طرح سنجش دانش‌آموزان تا 31 شهریور ادامه دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر لزوم توجه والدین و مدیران مدارس به اجرای دقیق طرح سنجش دانش‌آموزان گفت: در این طرح نوآموزان در شاخص‎های بهداشتی، روانشناختی و زیرساخت‌های آموزشی سنجیده می‎شوند.

شریف‌پور با بیان این‌که این طرح تا 31 شهریور ادامه دارد، افزود: در سال‌های گذشته که این طرح دیرتر آغاز می‌شد، اما امسال به منظور کاستن از ازدحام مراجعه و نوبت‌دهی طولانی امسال طرح سنجش سلامت از امروز آغاز شده تا فرصت بیشتری برای معاینه نوآموزان فراهم شود.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان مدارس به ترتیب اولویت سنجش شده و دانش‌آموزانی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشند برای ثبت نام به دبستان مورد تقاضا معرفی می‌شوند.

شریف‌پور تصریح کرد: نوآموزانی که در مرحله مقدماتی مشکوک به مشکل تشخیص داده شوند به مرحله تخصصی ارجاع داده شده و مراحل درمانی و آزمو‌ن‌های تخصصی در مورد آنان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/82001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول