اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

بانوان قمی قابلیت‌های زیادی برای درخشش در میادین بین‌المللی ورزش دارند

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بانوان قمی در بسیاری از رشته‌ها قابلیت درخشش در میادین بین‌المللی ورزش را دارند.

بانوان قمی قابلیت‌های زیادی برای درخشش در میادین بین‌المللی ورزش دارند

سیده لیلا عنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به درخشش بانوان قمی در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء و همچنین پیکارهای ووینام قهرمانی جهان، عنوان داشت: در این دو تیم سه بانوی قمی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی هستند.

وی ادامه داد: در ترکیب کاروان اعزامی ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان به رقابت‌های جهانی که قرار است در مرداد ماه در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود، شاهد حضور ثریا پارس لاری در رشته دو و میدانی هستیم و مطمئنا این بانوی توانمند می‌تواند همچون رقابت‌های دو سال قبل که در کشور سوئد برگزار شد، به مدال‌های رنگارنگ دست یابد.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: همچنین خانم‌ها خدیجه رضایی و پریسا حیدری که دو سال قبل در مسابقات ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافتند، اکنون در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی هستند.

وی موفقیت این بانوان ورزشکار را افتخاری ارزشمند برای ورزش استان قم دانست و تصریح کرد: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که به واقع بانوان قمی در ورزش قهرمانی توانمندی و استعداد بسیار بالایی دارند و تنها نیاز به امکانات و حمایت مالی دارند.

عنبری یاد آور شد: نگاهی به موفقیت‌های ورزش قم در میادین مهم برون مرزی سال‌های اخیر اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی نشان می‌دهد که بانوان قمی سهم عمده‌ای در کسب مدال‌های برون مرزی ورزش قم دارند و همچنان می‌توانند به موفقیت‌های خود ادامه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تعامل با همکاران پرتلاش خود در معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم توانسته‌ایم برنامه ریزی خوب و مطلوبی برای تداوم پیشرفت ورزش بانوان در رشته‌های مختلف داشته باشیم و از میادین مهم داخلی و خارجی سال جدید به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در رشته‌های رزمی، دو و میدانی، بدمینتون، بسکتبال، کاراته، تکواندو، ووشو، جودو و چندین رشته ورزشی دیگر از جمله فوتبال و فوتسال نیز شاهد حضور بانوان قمی در تیم‌های ملی هستیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول