اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری بنیاد برکت مطرح کرد

کارآفرینی بنیاد برکت با ایجاد واحدهای تولیدی در خراسان شمالی

معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی موسسه بنیاد برکت گفت: این بنیاد به منظور اشتغال‌زایی در مناطق محروم استان خراسان شمالی در تاسیس کارخانه تولید محصولات لبنی با کارآفرینان محلی، مشارکت کرد.

کارآفرینی بنیاد برکت با ایجاد واحدهای تولیدی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، حسین شیرزاد، در بازدید از طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری‌های مشارکتی برکت با شرکای بخش خصوصی در استان خراسان شمالی اظهار کرد: این بنیاد در ساخت کارخانه تولید محصولات لبنی در شهرستان شیروان با شرکت خوشه مهر آریان مشارکت کرده است.

وی ظرفیت سالانه این کارخانه را تولید 16 هزار تن محصولات لبنی شامل؛ 8 هزار و 700 تن شیر،یک‌هزار و 559 تن خامه ، یک‌هزار و 800 تن پنیر، دو هزارو580 تن پنیر پیتزا  و یک‌هزار و 410 تن دیگر مشتقات پنیر اعلام کرد.

به گفته شیرزاد این کارخانه در زمینی به مساحت 7 هزار و 11 متر مربع تاسیس و اشتغال زایی برای 96 نفر را به همراه دارد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های مطرح شده در سطح استان، سامان دهی تولیدات دامداران و کشاورزان سطح استان در زنجیره تأمین مواد اولیه کارخانه و تولید محصولات جدید لبنی با بالاترین سطح کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه و صادرات مازاد تولیدات به کشورهای همجوار به رفع محرومیت، کاهش فقر روستایی و بهبود وضعیت اقتصادی استان کمک شایانی خواهد کرد.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی موسسه بنیاد برکت افزود: پروژه‌هایی که این بنیاد در استان خراسان شمالی پس از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب تاکنون سرمایه گذاری کرده به قصد توسعه مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرهای استان و ایجاد اشتغال مولد، تقویت کارآفرینان و کار فرمایان اقتصادی بوده است.

شیرزاد خاطر نشان کرد: این طرح‌های سرمایه‌گذاری عمدتاً در دو حوزه صنایع تبدیلی- تکمیلی و صنعتی- معدنی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/63002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول