اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

354 نفر کاندیدای شوراهای روستایی گچساران

فرماندار گچساران افراد ثبت‌نامی برای شورای روستایی در گچساران را 354 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 337 نفر مرد و 17 نفر نیز زن هستند.

354 نفر کاندیدای شوراهای روستایی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی در نشست توجیهی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: گچساران یکی از بی‌نظیرترین شهرستان‌ها بوده که دارای یک بخشداری مرکزی است.

وی افزود: اکثر شهرستان‌های کشور دارای دو بخشداری است اما گچساران با جمعیتی افزون بر 120 هزار نفر تنها یک بخشداری دارد.

شفیعی تصریح کرد: با تلاش مسئولان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و حضور در جلسات کشوری مقرر شد که با ملحق شدن یک بخشداری جدید به گچساران این شهرستان دارای دو بخشداری شود.

فرماندار گچساران با بیان این‌که گچساران دارای یک بخشداری و چهار دهستان است، عنوان کرد: در روستای بی‌بی حکیمه (س) 12 نفر کاندیدای شورای روستا شده‌اند و در منطقه خیرآباد و لیشتر نیز بیشترین تعداد ثبت‌نام شده با آمار 142 نفر ثبت شده است.

شفیعی ادامه داد: در حوزه‌های روستایی امامزاده جعفر(ع) و بویراحمد گرمسیر نیز به ترتیب 30 و 49 نفر کاندیدای شورای روستا شده‌اند.

وی مجموعه افراد ثبت‌نامی برای شورای روستایی در گچساران را 354 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 337 نفر مرد و 17 نفر نیز زن هستند.

انتهای پیام/82001/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول