اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رقابت در انتخابات شوراها صورت گرفت

معرفی اعضای ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در بوشهر

برای رقابت در انتخابات شوراها اعضای ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در بوشهر معرفی شدند.

معرفی اعضای ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در بیانیه ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر آمده است: به یاری پروردگار متعال و با استمداد از پیامبر اعظم (ص) و خاندان پاکش ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با معرفی نامزدهای خود برای حضور در شورای اسلامی شهر بوشهر، آغاز دورانی جدید از شکوفایی و سازندگی و جبران عقب ماندگی‌های گذشته در شهر بوشهر را هدف خود قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: وضعیت موجود در شأن مردم ولایتمدار و شریف شهر بوشهر نیست، مردمی که گذشته‌ای افتخارآمیز از فرهنگ باشکوه اسلامی و مبارزات ضد استعماری داشته‌اند و شایستگی رشد و تعالی بیشتر در همه زمینه‌های مادی و معنوی دارند و در نظام اسلامی و امنیت اجتماعی از جایگاهی بس رفیع برخوردارند.

این بیانیه می‌افزاید: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت افتخار دارد تا مجموعه‌ای از نیروهای کارآمد و ولایتمدار، متشکل از نخبگان و صاحبنظران، با تخصص و تجربه‌های گوناگون فنی و فرهنگی و نیز با حضور فعال بانوان، جوانان و ورزشکاران را به حضور مردم بوشهر معرفی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین این ائتلاف در نظر دارد با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری راهبردهای کلان خود را در زمینه مدیریت شهری و در راستای خدمت رسانی، تکریم شهروندان، نوسازی و بازسازی بافت فرسوده و تاریخی شهر، طرح‌های فرهنگی و اجتماعی و توسعه فضاهای مذهبی و ورزشی تنظیم کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما معتقدیم که شهر را با همکاری مردم و رای و مشورت آنان باید اداره کرد، مردم صاحب این خانه‌اند و خدمتگزار شایسته کسی است که خانه را مطابق سلیقه صاحبخانه اداره کند، بنابراین حاکمیت مدیریت یکپارچه شهری بر پایه مشارکت شهروندان محور اصلی تلاش ما خواهد بود و جهت گیری انتخاباتی این تشکل رویکرد اجتماعی به مدیریت شهری و تلاش با روحیه‌ای بسیجی و ولایتمدارانه است.

این بیانیه می‌افزاید: ضمن دعوت از همه اقشار مردم دلیر و غیرتمند شهر بوشهر به حضور باشکوه و شرکت گسترده در پای صندوق‌های رأی، اسامی نامزدهای مورد تایید ائتلاف بزرگ خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در استان بوشهر به شرح زیر اعلام می‌کنیم:

1.  علی اکبر قربانی (فوق لیسانس تعلیم و تربیت اسلامی)

2.  علی اکبر شمسا (لیسانس حسابداری)

3. عبدالحسین بهزادی (لیسانس الهیات و معارف اسلامی)

4. اسماعیل مرحمتی (فوق لیسانس مدیریت دولتی)

5.  جلیل عظیم پور (فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر)

6. حیدر رفاهی (مقطع دکتری ادبیات فارسی)

7. زهرا رضایی (فوق لیسانس مدیریت آموزشی)

8.  خدیجه گرشاسبی (سطح دو حوزه علمیه)

9.  محمد مهدی خوشابی (لیسانس مدیریت دولتی)

10.محمدصادق بحرانی (لیسانس مهندسی مکانیک)

11. امیر مهدی مسلمی (فوق لیسانس عمران)

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول