اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

دشمن تمام توان خود را علیه موجودیت نظام اسلامی گذاشته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه این نظام گذاشته‌اند.

دشمن تمام توان خود را علیه موجودیت نظام اسلامی گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در دیدار با جمعی از مردم کامیاران، خردادماه را تجلی خلق حماسه‌های بزرگ خواند و حماسه آزادسازی خرمشهر و قیام 15 خرداد را نمونه‌ای از این حماسه‌ها دانست که توسط ملت رشید ایران اسلامی خلق شده است.

وی حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس را شگفت‌انگیز خواند و گفت: توکل و اعتماد به نصرت خداوند، تبعیت محض و بی‌چون و چرای رزمندگان اسلام از ولی امر و اعتقاد به هدف مبنی بر باطل بودن دشمن و برحق بودن را سه رکن اساسی در پیروزی دلیر مردان در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر دانست.

حجت‌الاسلام حیدریان ادامه داد: امروز ادعاهای دروغین غرب در خصوص حقوق بشر، انرژی هسته‌ای، اپوزسیون داخلی، عملکرد ما در منطقه و سیاست‌های خارجی و غیره همگی بهانه‌ای بیش نیست بلکه دشمن تمام توان خود را علیه موجودیت نظام اسلامی گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس حماسه‌هایی بود که با خون دل خلق شدند و هنوز ترکش و جراحت‌های آن فداکاری‌ها در بدن مردم ایران زمین وجود دارد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، این مردم هنوز در میدان‌های حماسه‌سازی از سیاسی گرفته تا اجتماعی و دیگر عرصه‌های بزرگ حضور دارند تا زحمات خلق حماسه‌های دوران دفاع مقدس به ورطه فراموشی سپرده نشود.

وی تاکید کرد: به همین دلیل ما به عنوان مسئولان و مدیران حق انفعال داشتن در مقابل حرکات دشمن را نداریم و باید ترویج هرگونه جنگ روانی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در برابر نظام را در نطفه خفه کنیم.

وی همچنین گریزی به مسائل انتخابات پیش‌رو زد و با اشاره به مردم و قانون به عنوان دو اصل اساسی در اجرای انتخابات، افزود: حضور آگاهانه، مسئولانه و با بصیرت مردم در انتخابات علاوه بر اجرای قانون، حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام حیدریان ایجاد بصیرت به معنی موقعیت‌شناسی به مردم، توجه به خواسته‌های موافقین، منتقدین و حفظ و جذب خاکستری‌ها که سه گروه تشکیل‌دهنده جامعه ما هستند و در آخر و مهم‌تر از هر چیز، پرهیز جدی از سیاه‌نمایی و برجسته‌کردن مشکلات و ایجاد یأس و ناامیدی کاذب در بین مردم را از الزامات برگزاری انتخاباتی باشکوه برشمرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسئولان نیز باید به این مهم توجه داشته باشند که نگذارند زمینه سیاه‌نمایی به وجود آید چرا که افرادی به دنبال آن هستند که با این عمل رنگ و بوی انتخابات را کم کرده و حضور مردم در انتخابات پیش‌رو را کاهش دهند.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود ضمن انتقاد از مسئولان و مدیران استان به ویژه در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی گفت: متأسفانه مراسماتی با عنوان کارهای فرهنگی فرهنگی انجام می‌شود که هیچ سنخیتی با فرهنگ اصیل و غنی مردم استانی که مقام معظم رهبری  آن را استان فرهنگی نام نهادند، ندارد و این نیازمند توجه ویژه‌ای است که باید به آن اهتمام ورزید.

انتهای پیام/79001/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول