اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورزقان خبر داد

تایید صلاحیت 656 نفر برای شوراهای شهرستان ورزقان / رد صلاحیت تنها 5 نفر

فرماندار ورزقان گفت: از کل ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری شوراها در ورزقان تاکنون 656 نفر برای حضور در این رقابت‌ها تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت 656 نفر برای شوراهای شهرستان ورزقان / رد صلاحیت تنها 5 نفر

محرم فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه تاکنون 656 نفر برای حضور در رقابت‌های شورا در ورزقان تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: از 661 نفر که برای این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده بودند تنها پنج نفر رد صلاحیت شده‌اند.

وی درباره روند کاری طی شده برای تایید صلاحیت‌ها در حوزه ماموریتش افزود: 38 نفر در هیئت نظارت شهرستان رد صلاحیت شده بودند که از این تعداد 33 نفر در هیئت نظارت مرکز استان تایید صلاحیت دریافت کردند و تنها پنج نفر رد صلاحیتشان تثبیت شد.

فروغی با اشاره به اینکه در حوزه شهری ورزقان هیچگونه رد صلاحیتی صورت نگرفته است، گفت: از رد صلاحیت شدگان چهار نفر از کاندیداهای روستاهای بخش مرکزی و یک نفر از روستاهای بخش خاروانا هستند.

وی قبلا در مورد آمار ثبت‌نام‌های شوراها در مهلت قانونی تعیین شده گفته بود که در مهلت تعیین شده برای ثبت نام شوراها 661 نفر برای حضور در این رقابت در ورزقان ثبت‌نام کرده‌اند.

این مقام وزارت کشور در ورزقان اظهار داشت: از تعداد یاد شده سه نفر خانم و بقیه از آقایان ثبت‌نام کرده‌اند که خانم‌ها نیز دو نفر در بخش مرکزی و یک نفر در یکی از روستاهای بخش خاروانا برای این رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی مجموع ثبت‌نام کنندگان در شهر ورزقان را 22 نفر و در شهر خاروانا 12 نفر اعلام کرده و گفته بود: 437 نفر برای شورای روستاهای بخش مرکزی و 190 نفر نیز برای شوراهای روستاهای بخش خاروانا کاندیدا شده‌اند.

فروغی خاطرنشان کرده بود: تعداد ثبت‌نام کنندگان در66 روستای بخش مرکزی به حد نصاب رسیده و در 11 روستا تعداد کاندیداها به حد نصاب نرسیده است. 

انتهای پیام/60001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول