اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تحقق منویات رهبری درباره قم با همدلی مسئولان انجام می‌پذیرد

استاندار قم گفت: مختصات قم در سخنان مقام معظم رهبری درباره قم در مناسبت‌های مختلف به شکل کامل بیان شده است و تحقق منویات رهبری در مورد قم تنها با همدلی و اخوت مسئولان صورت خواهد پذیرفت.

تحقق منویات رهبری درباره قم با همدلی مسئولان انجام می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در مراسم افتتاح مجتمع ناشران که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان قم برگزار شد، اقدامات فرهنگی صورت گرفته در قم را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعطای حکم دبیری شعر آئینی کشور به محمد علی مجاهدی در دیدار وزیر ارشاد با آیت الله نوری همدانی نشان از سبقه فرهنگی قم دارد.

وی بیان داشت: امضای تفاهم نامه سه‌جانبه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و استانداری قم برای ساخت نخستین پایانه صدور محصولات فرهنگی نیز از دیگر اقداماتی بود که در راستای ارتقای سطح فرهنگی این استان صورت گرفت.

استاندار قم خاطرنشان کرد: مختصات قم در سخنان مقام معظم رهبری درباره قم در مناسبت‌های مختلف به شکل کامل بیان شده است و تحقق منویات رهبری در مورد قم تنها با همدلی و اخوت مسئولان صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به حضور علما و مراجع بزرگ و مسئولان با تجربه در قم عنوان داشت: بنده مجموعه‌های مدیریتی و مدیریت 19 دانشگاه قم را بررسی کرده‌ام، قم ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی برای پیشرفت و رشد در عرصه‌های مختلف دارد.

پیریایی ابراز داشت: در قم فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی مختلفی در حال انجام است که اگر مسئولان با همکاری همدلی بیشتر برای تکمیل آن‌ها تلاش کنند قم به جایگاه خود خواهد رسید و می‌توان آینده روشنی برای قم متصور بود.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول