اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن به راحتی دیدارهای پلی‌آف را پشت سرمی‌گذارد

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به راحتی دیدارهای پلی‌آف خود را با پیروزی پشت سرمی‌گذارد.

ذوب‌آهن به راحتی دیدارهای پلی‌آف را پشت سرمی‌گذارد

حسن حاج رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن با توجه به دو بازی پایانی خودش که در لیگ برتر برگزار کرد، در حال حاضر هم تمرینات خوبی را برگزار کرده و مشکل خاصی ندارد و با توجه به ادامه‌دار بودن تمریناتش از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن به راحتی دیدارهای پلی‌آف خود را با برد به پایان می‌رساند، تصریح کرد: ذوب‌آهن همه عوامل لازم را برای کسب موفقیت در لیگ دارد و می‌تواند با استفاده از حرکات ترکیبی و شوت زدن در این بازی‌ها استفاده کند و گمان نمی‌کنم تیم‌های لیگ یک بتوانند مشکلی را برای ذوب‌آهن ایجاد کنند.

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: از دست دادن فرصت نقل و انتقالات می‌تواند در آینده به ضرر این تیم تمام شود و این هم به دلیل این است که ذوب‌آهن خودش با عدم نتیجه‌گیری منجر به این شده که تیمش در چنین شرایطی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: عوامل بسیاری دست به دست هم داد تا این تیم نتواند نتیجه بگیرد و این در حالی‌ است که همگان اذعان دارند که ذوب‌آهن زیبا بازی می‌کرد و تنها در نتیجه‌گیری ضعیف بود، در عین حال  باید در دو بازی باقی مانده خودشان باهوش و حواس جمع بازی کنند.

انتهای پیام/63020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول