اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن پلی‌آف را نبرد همان بهتر که سقوط کند

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر ذوب‌آهن بازی پلی‌آف خود را برابر یک تیم لیگ یکی نتواند ببرد همان بهتر که به دسته پایین تر سقوط کند.

ذوب‌آهن پلی‌آف را نبرد همان بهتر که سقوط کند

عباس سیمکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن در حال حاضر از شرایط خاصی برخوردار است و تمام چشم کارخانه و مردم اصفهان به این است که ذوب‌آهن با پیروزی در دیدارهای پلی‌آف بتواند در لیگ برتر حفظ شود.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن در صورتی‌که نتواند بازی‌های پلی‌آف را ببرد همان بهتر که به لیگ یک سقوط کند اما به هیچ عنوان هم نباید بازی برابر تیم‌های لیگ یک را دست کم بگیرند.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن به هر دلیلی که به این مرحله رسیده باید گذشته را فراموش کند و تمام امکاناتش را به کار بگیرد تا از دیدارهای پلی‌آف سربلند بیرون آمده چراکه ارزش برد در این دیدار برابر با تمام بازی‌های یک فصل این تیم است.

وی تاکید کرد: با مدیریت جدیدی که در راس ساختار کارخانه ذوب‌آهن به وجود آمده اطمینان دارم ذوب‌آهن را در صورت بقا در لیگ برتر برای قهرمانی می‌بندد.

سیمکانی تاکید کرد: ذوب‌آهن یک فرصت سه هفته‌ای را برای فصل نقل و انتقالات از دست داده است و هر بازیکنی هم که قصد داشته باشد با این تیم قرارداد ببندد باید با شرط و شروط باشد که این کار ذوب‌آهن را برای بستن یک تیم خوب در فصل آینده بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول