اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریورماه صورت می‌گیرد

برگزاری دومین همایش ملی انگور در دانشگاه ملایر

رئیس دانشگاه ملایر از برگزاری دومین همایش ملی انگور در شهریورماه سال جاری در دانشگاه ملایر خبر داد.

برگزاری دومین همایش ملی انگور در دانشگاه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش ملی مکانیک و انرژی در دانشگاه ملایر با بیان اینکه دانشگاه مرکز پیشرفت و علم‌آموزی در جامعه است، اظهار داشت: ما هر چه برای پیشرفت و فناوری در دانشگاه کار کنیم باز هم کم است.

وی جوانان ایران اسلامی را سرشار از استعداد برشمرد و افزود: جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌ و توانسته‌ به یافته‌های روز دنیا دست پیدا کنند که این نشان از بلوغ و هوش سرشار جوان و این مرز و بوم دارد.

رئیس دانشگاه ملایر جوانان را مهم‌ترین سرمایه کشور خواند و افزود: آینده ایران با انرژی جوانان ساخته می‌شود و جوانان ما این انرژی را دارند.

وی در ادامه بیان کرد: تقریباً هر ماه یک همایش ملی در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

امانی ابراز داشت: دانشگاه ملایر در سال گذشته و در طول امسال با برنامه‌ریزی بر روی 14 همایش ملی با موضوعات مختلف پیش رفته و تا به امروز نیز 13 همایش برگزار شده است.

وی از برگزاری دومین همایش ملی انگور در شهریورماه سال جاری در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: برگزاری این همایش‌های ملی با استقبال خوبی از سراسر دانشگاه‌های کشور همراه بوده است

رئیس دانشگاه ملایر تصریح کرد: دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر توانسته است به بالندگی برسد و رشته‌های دانشگاهی این دانشگاه امروز به بیش از 50 رشته از کارشناسی تا دکترا رسیده است.

وی موفقیت‌های دانشگاه ملایر را نشان از وحدت و همگرایی مسئولان این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این دانشگاه در آینده نزدیک یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

امانی افزود: در همایش‌های برگزار شده بهترین اساتید حضور داشته و یافته‌ها و دادها و اطلاعات علمی خود را در اختیار دانشجویان قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: همایش ملی مهندسی مکانیک نیز با حضور اساتید برجسته و دانشجویان نخبه و ارائه دهنده مقاله از سراسر دانشگاه‌های کشور برگزار شده است.

رئیس دانشگاه ملایر از حضور 400 نفر در این همایش خبر داد و گفت: هدف ما پیشرفت و کشف استعدادها، ارائه برنامه‌ها، راهکارها و ایده‌های نو برای خدمت بهتر به جامعه است و برگزاری همایش‌ها و ارائه مقالات و پژوهش روح دانشگاه است.

در ادامه دبیر برگزاری همایش نیز از ارائه 320 مقاله از دانشگاه‌های مختلف کشور به این همایش خبر داد و افزود: از مقالات ارائه شده 220 مقاله به صورت پوستر و 50 مقاله نیز به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

علی شهجردی گفت: مقالات ارائه شده از دانشگاه‌های برتر مانند دانشگاه امیر کبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیر و دیگر استان‌ها است که  امیدواریم بتوانیم این همایش را به صورت دو سالانه در این دانشگاه برگزار کنیم.

وی محورهای همایش را در هشت محور شامل، مکانیک جامدات و سیالات، دینامیک ارتعاشات و کنترل، کامپوزیت‌ها و مواد مرکب، سازهای مکانیکی، بیومکانیک، میکرو مکانیک، نانو مکانیک، ساخت و تولید فناوری‌های پیشرفته، مکانیک نفت و گاز وپتروشیمی و مکانیک ماشین های کشاورزی برشمرد.

انتهای پیام/89013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول