اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی جلیلی در شهرستان تبریز:

جلیلی بیشترین مطابقت را با گفتمان انقلاب دارد

کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی شهرستان تبریز در بیانیه‌ای اعلام کرد: با در نظر گرفتن همه ملاک‌ها و معیارهای مطرح شده، می‌توان ادعا کرد جلیلی بیشترین مطابقت را با معیارها و شاخص‌ها انقلاب اسلامی را داراست.

جلیلی بیشترین مطابقت را با گفتمان انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی شهرستان تبریز که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفته، آمده است: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی‌ است که هر چهار سال یک بار به برکت آزادی و امنیتی که جمهوری اسلامی ایران برای مردم موحد و پاک‌سیرت این سرزمین به ارمغان آورده است، برگزار شده و همواره این ملت فهیم ایران اسلامی بوده‌اند که طی 10 دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای منتخب خود را برگزیده و بر کرسی ریاست جمهوری نشانده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و در حالیکه کشورهای منطقه در حال گذر از یک پیچش تاریخی وسیع و حساس هستند و با توجه به اینکه امروز دنیای غرب و تفکر لیبرالی حاکم بر آن در حال کشیدن آخرین نفس‌های خود است، دیری نخواهد پایید که مردمان آزاده و عدالت‌طلب دنیا حاکمان دیکتاتور جهان را از مصدر سلطنت و برده‌داری نوین پایین خواهند کشید و چنان زیر پای خود له خواهند کرد که صدای شکسته شدن استخوان‌های فرزندان نامشروع تفکر استبدادی-استعماری لیبرالیسم و امپرالیسم تن پوسیده پدران تفکر خویش را در گور به لرزه واخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این بین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی می‌تواند نقطه عطفی باشد تا تمام معادلات حال حاضر را به نفع دنیای اسلام تغییر داده و شرایط را برای تحقق هرچه سریع تر حاکمیت اسلام بر عالم فراهم سازد.

این بیانیه افزوده است: انتخاب کسی که در چنین شرایط حساس و تعیین‌کننده‌ای با توجه به تمام مشکلات داخلی و ضعف‌های حاکم بر بدنه اقتصادی و مدیریتی کشور، بتواند زمام امور را به درستی و با قدرت به دست گرفته و زیر بار مخاطرات آن برود و در عین حال در عرصه جهانی نیز محکم و مقتدر در برابر تمام زورگویی‌ها و فشارهای خارجی و تحریم‌ها ایستاده و پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه دارد، خود امری بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در شرایطی که عده‌ای سازشکار بحث گفت‌وگو با آمریکا و عقب‌نشینی در برابر غرب را علم کرده‌اند و با سوءاستفاده از مشکلات حاکم بر جامعه به خصوص مشکلات اقتصادی، درصدد تحقق بخشیدن به آروزی دیرینه خود یعنی "تسلیم شدن مطلق در مقابل دنیای غرب" هستند، گفتمانی می‌تواند عزت، پیشرفت و عدالت را در ایران اسلامی رقم زند که با معیارها و شاخص‌های مطرح شده برای کاندیدای اصلح توسط امام خامنه‌ای (حفظ ا...) بیشترین همخوانی و مجانست را دارا باشد.

این بیانیه افزوده است: ولایت‌پذیری و انقلابی بودن، مردمی و ساده‌زیست بودن، امیدوار به آینده، مقاوم و ارزشی بودن، کاری، مدیر، مدبر و دوراندیش بودن از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ملاک‌ها و شاخص‌هایی است که امام خامنه‌ای (حفظ ا...)همیشه بر آنها تاکید داشته‌اند.

در ادامه بیانیه آمده است: با در نظر گرفتن همه ملاک‌ها و معیارهای مطرح شده، می‌توان ادعا کرد شخص دکتر سعید جلیلی تنها کسی است که از میان نامزدهای مطرح شده برای ریاست جمهوری ایران اسلامی بیشترین مطابقت را با این معیارها و شاخص‌ها داراست.

این بیانیه تصریح کرده است: ایشان در مقاطع  مختلف و حساس کشور از دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حقوق هسته‌ای ایران، در مقابل زورگویان غربی، همواره محکم و مقتدر ایستاده و ثابت کرده است که مقاومت و پایداری تنها رمز پیشرفت، موفقیت و پیروزی است.

در ادامه بیانیه افزوده شده است: ما جمعی از اساتید، نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های تبریز ضمن حمایت قاطع خود از دکتر سعید جلیلی، اعلام می‌کنیم نهایت سعی و تلاش فکری و عملیاتی خود را به کار خواهیم بست تا گفتمان دکتر سعید جلیلی که همان گفتمان انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و پایداری است در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی برسد.

انتهای پیام/60001/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول