اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری همایش حماسه حضور توسط اداره تعاون اصفهان

ظهر امروز، همایش حماسه حضور توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد و برگزاری این همایش‌ها اقدامی مثبت در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

برگزاری همایش حماسه حضور توسط اداره تعاون اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حال حاضر 15 روز بیشتر به یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های شهر و روستا باقی نمانده است.

تمام مسئولان اجرایی و ادارات موجود در سطح کشور در راستای برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر این انتخابات تلاش می‌کنند و با برگزاری برنامه‌های مختلف درصدد تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو هستند.

ظهر امروز، همایش حماسه حضور توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور 200 نفر از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران استان برگزار شد و برگزاری این همایش‌ها اقدامی مثبت در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

البته با نگاه به انتخابات‌های برگزار شده در گذشته به این نکته دست پیدا می‌کنیم که حضور مردم در هر دوره از انتخابات افزایش پیدا می‌کند.

مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند و فردی اصلح، مدیر و مدبر را برای اداره امور کشور برگزینند.

ملت ایران در تمام زمان‌ها در صحنه حاضر می‌شوند و با تمام توان از ارزش‌های ایران اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و مشکلات مختلف اقتصادی سبب کاهش اراده ملت ایران برای حضور در عرصه‌های سیاسی کشور نمی‌شود.

تمام نقشه‌های دشمنان و به ویژه استکبار جهانی برای تضعیف اراده ملت ایران برای حضور در انتخابات و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی با شکست مواجه می‌شود، چرا که ملت ایران از وجود پشتوانه‌ای همچون ولایت فقیه برخوردار هستند.

مردم ایران در تمام زمان‌ها و در تمام صحنه‌ها رهرو راه ولایت فقیه هستند و پیروزی و اقتدار ایران در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان به دلیل وجود ولایت فقیه بوده و ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول