اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد

حضور بسیج سازندگی در 40 هزار نقطه کشور/ ایجاد 20 هزار کارگاه سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی در 40 هزار نقطه از کشور حضور دارد.

حضور بسیج سازندگی در 40 هزار نقطه کشور/ ایجاد 20 هزار کارگاه سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مجید خراسانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران بیان داشت: در سالی که رهبر انقلاب آن را به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرد مردم به تبعیت از امر ولایت فقیه حماسه‌ای بزرگ در کشور خلق می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در بسیج سازندگی کشور گفت: با استقبال مناسب جوانان از حضور در بسیج سازندگی کشور این سازمان در حال حاضر در کشور بیش از 3.5 میلیون نفر عضو دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه به استقبال مناسب دانشجویان از طرح بسیج سازندگی برای حضور در مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: 200 هزار دانشجو با حضور در بسیج سازندگی کشور در منطق دوردست کشور حضور یافتند.

این مسئول تعداد گروه‌های جهادی خدماتی را در قالب تیم دانشجویی این نهاد را بیش از 3 هزار نفر اعلام کرد.

خراسانی در ادامه با اشاره به مثمرثمر بودن فعالیت بسیج سازندگی در مناطق دوردست کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 10 هزار و 200 مدرسه در مناطق محروم در سال گذشته توسط بسیج سازندگی کشور ساخته شد.

وی در ادامه گفت: بسیج سازندگی با حضور در مناطق محروم کشور از ظرفیت دانش‌آموزان نیز بهره‌گیری کرد که 300دانش‌آموز نیز در طرح اردوی هجرت نیز شرکت کردند.

رئیس سارمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: ساخت و بهسازی 920 مسجد در طرح اردویی جهادی کشور در سال گذشته توسط بسیج سازندگی کشور صورت گرفت بطوریکه در 20 هزار نقطه کشور کارگاه سازندگی ایجاد کرد.

این مسئول به حضور بسیج سازندگی در ترویج علم و دانش در مناطق روستایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های جبرانی نیز برای دانش‌آموزان مناطق محروم در برنامه‌کاری بسیج سازندگی کشور قرار دارد.

وی گفت: این کلاس‌ها برای جبران عقب‌ماندگی‌های درسی دانش‌آموزان در مناطق محروم کشور برگزار شد.

این مسئول مهم‌ترین برنامه‌های حال حاضر بسیج سازندگی را تداوم فعالیت‌های عمرانی در روستاهای کشور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی در برنامه کاری این سازمان قرار گرفت.

انتهای پیام/86004/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول