اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

خدمت بدون منت سرلوحه کار دولت است

استاندار قزوین گفت: رساندن خدمات بدون منت با هزینه‌های کم به محل مصرف و بهره‌برداری در سرلوحه کار دولت است.

خدمت بدون منت سرلوحه کار دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین احمد عجم در مراسم بهره‌برداری از نخستین شبکه دیجیتال شهرستان آوج با تبریک ماه رجب اظهار داشت: در حوزه اطلاع‌رسانی، افزایش آگاهی‌های عمومی، اطلاع از اوضاع کشور و بهره برداری از برنامه‌های محتوایی صدا و سیمای استان قزوین تاکنون تحولات چشمگیری را شاهد بوده و در این مسیر اتفاق خوبی صورت گرفته است.

استاندار قزوین ابراز خوشحالی، محبت و رضایت شهروندان از توسعه طرح‌های ارتباطی را نشانگر اعتماد آنان به مجموعه صدا و سیمای استان دانست و افزود: اعتماد و اقبال مردم به صدا و سیما سرمایه‌ای بلند بوده که والاتر از این نعمت هم هیچ ارزشی بین مخاطبان این رسانه و پیوند علقه مردم وجود نداشته و شهروندان همواره علاقه‌مند به دانش، آگاهی و کسب معرفت هستند.

وی نهاد صدا و سیما را از منابع قوی در موضوع تفهیم ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی مناسب و زحمات شبانه‌روزی عرصه صدا و سیما در سطح استان قزوین را شاهد هستیم که جای تقدیر داشته و این مهم از اجرای برنامه‌های کلان رسانه ملی در سطح کشور سرچشمه می‌گیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه جریان خدمات‌رسانی در نواحی مختلف همواره جاری بوده و بقا و دوام خدمات نیز همچنان برقرار است، ابراز داشت: تفکر حاکم بر جمهوری اسلامی همواره بر اساس رفع حوائج و نیازهای مردم استوار بوده که این مهم نیز از انجام خدمات صادقانه و بی‌منت به مردم مشهود است.

عجم با بیان اینکه رساندن خدمات بدون منت با هزینه‌های کم به محل مصرف و بهره‌برداری در سرلوحه کار دولت است، بیان کرد: با وجود نیازهای مردمی به برنامه‌های محتوایی صدا و سیما ضرورت دارد تا خدمات صورت گرفته برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی در پایان از آغاز فعالیت 40 کانال دیجیتال شامل 20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی در شهرستان آوج خبر داد.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول