اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

پیروی از راه امام با تبعیت از رهبری وظیفه همه است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: در شرایط کنونی وظیفه ماست که با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه امام خمینی (ره) را ادامه داده و از آرمان‌های ایشان دفاع و شرایط را برای ترویج اندیشه‌های امام راحل را در همه جهان فراهم کنیم.

پیروی از راه امام با تبعیت از رهبری وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک بین در جمع کاروان‌های پیاده صالحین مرقد امام خمینی (ره) که از استان گیلان راهی مرقد امام راحل هستند، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) یک عالم واقعی به احکام و موازین شرعی و اسلامی بود و برای اسلام عزت و عظمت خاصی قائل بود.

وی افزود: این امام بزرگوار دارای روحیه‌ای بسیار قوی بودند و در ترویج فرهنگ و موازین دین اسلام همه جوانب را در نظر می‌گرفتند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روحیه سیاسی و شجاعت این رهبر عالیقدر بسیار کم نظیر است و در عین اینکه کار سیاسی می‌کردند تربیت و اخلاق سیاسی نیز آموزش می‌دادند.

باریک‌بین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با رهبری تاریخی خود دشمنان را مأیوس و اسلام را پیروز کرد.

وی ادامه داد: ایشان ولایت فقیه را به عنوان محور قوی و نیرومند برای اتصال به درگاه الهی حفظ و وحدت کلمه را برای ملت‌ها و کشور ما به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تأکید بر اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: در شرایط کنونی وظیفه ماست که با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه امام خمینی (ره) را ادامه داده و از آرمان‌های ایشان دفاع کرده و شرایط لازم برای ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل را در اقصی نقاط جهان فراهم کنیم.

باریک‌بین عنوان کرد: اندیشیدن امام راحل به کرامت انسانی موجب شد نگاه ایشان فراتر از کشور ایران برود.

وی چهاردهم خرداد را روز غمباری برای تمام ملت ایران دانست و گفت: 14 خرداد 1368 یکی از روزهای غمبار و تأسف‌باری است که در تاریخ ملت ایران برای همیشه به ثبت رسیده و رحلت این مرد بزرگ و وارسته قطع یقین در ذهن و اندیشه تمام آزاداندیشان جهان باقی خواهد ماند.

امام جمعه قزوین افزود: در این روز مردم ایران تکیه گاه خود را که برای آنان نوید بخش آزادی و استقلال و اقتدار بود، برای همیشه از دست دادند.

انتهای پیام/77010/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول