اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

سنگر انتخابات حداکثری مردم با بمب اتم نیز از بین نمی‌رود

فرمانده انتظامی گچساران گفت: انتخابات حداکثری سنگر مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران بوده که با بمب اتم نیز از بین نخواهد رفت.

سنگر انتخابات حداکثری مردم با بمب اتم نیز از بین نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در جلسه توجیهی داوطلبان شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با حضور هیئت‌های اجرایی و نظارت این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و ناامیدی دشمنان اظهار کرد: در این برهه از زمان که نبرد اقتصادی جریان سلطه بین‌‌المللی به محوریت آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شده است باید به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی توجه ویژه داشت.

وی افزود: هدف دشمن از این نبرد نفس‌گیر با همدلی جریان فتنه خارج کردن مردم از صحنه و تحمیل جریان غرب‌گرا و ایجاد فتنه‌ای دیگر است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان این‌که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برای دوستان و دشمنان نظام برخوردار است، ابراز کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم برای انتخاب فرد اصلح سبب خوشحالی دوستان نظام و خشم و ناامیدی دشمنان می‌شود.

بیعت‌اصل با تشریح استراتژی دشمنان نظام در مقابله با انتخابات تأکید کرد: القای انتخابات آزاد، بی‌اثر بودن انتخابات و انتخابات ناسالم از حربه‌های دشمنان در مأیوس کردن مردم در نتیجه عدم شرکت در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: به پشتیبانی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و مقام معظم رهبری یوم‌الله 24 خرداد برای فرزندان انقلاب نعمت و برای خناثان و فتنه‌گران تاریخ و سردمداران کفر و الحاد نقمت و نکبت می‌شود.

بیعت‌اصل با بیان این‌که کاری نکنیم که با لبخند منافقانه دشمنان آب به آسیاب دشمن ریخته و در زمره مردود‌شدگان تاریخ قرار گیریم، متذکر شد: انتخابات با حضور حداکثری قوی‌ترین سنگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بمب اتمی نیز توانایی آسیب رساندن به این سنگر را ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران یادآور شد: فراموش نکنیم که شمر لعین یکی از جانبازان جنگ صفین بود ولی با گمراهی و دنیاطلبی، در صحرای کربلا برای کشتن امام حسین(ع) از دیگران سبقت گرفت.

بیعت‌اصل ادامه داد: اگر می‌خواهیم در مسیر اسلام، ارزش‌ها و شهدا دچار لغزش نشده و در این دریای طوفانی گمراه نشویم؛ باید سوار کشتی ولایت شد تا در باتلاق انحراف غرق نشد.

وی خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای گچساران گفت: به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان توصیه ما بر رعایت قانون، عدم تخریب و تضعیف همدیگر  و اثبات توانایی‌های خود با استفاده از تبلیغات قانونی برای شهروندان است زیرا عدم رعایت قانون و ایجاد تنش موجب ناآرامی جامعه می‌شود.

بیعت‌اصل ادامه داد: با بصیرت و آگاهی و شناخت راهبردهای خصمانه و تفرقه‌انگیز مواظب حاشیه‌سازی و فتنه‌گری‌های معاندان نظام اسلامی باشید.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران آگاهی و بصیرت مردم و حضور حداکثری را سبب مأیوس و ناامید کردن معاندان، مخالفان، پس‌مانده‌های رژیم ستم‌شاهی، و مردودشدگان تاریخ دانست و گفت: کاندیداها در برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود به‌گونه‌ای عمل کنند که از کوچکترین سوء استفاده دشمنان نیز خودداری شود.

بیعت‌اصل افزود: کاندیداها باید شعار رقابت به جای عداوت، صیانت به جای خیانت و عدالت را به جای حقارت در نظر داشته باشند و با تعاون، تعامل، انسجام اخوت و برادری انتخاباتی سالم و پرشور را خلق کنند.

وی تأکید کرد: قوم‌گرایی، تهدید، تطمیع، جوسازی، غوغاسالاری از نظر صاحب‌نظران مردود بوده که در این زمینه نیروی انتظامی به شدت پیگیر بوده و با متخلفان احتمالی بر اساس قانون برخورد می‌کند.

انتهالی پیام/82014/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول