اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در استان فارس:

جلیلی کاندیدای دولت نیست/ استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در بنرهای تبلیغاتی جلیلی

دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در فارس گفت: آقای جلیلی نماینده دولت بودن را صد در صد انکار کرد و تنها قرابت و مشابهت برخی از دیدگاه‌ها ممکن است شبهاتی را به وجود آورده باشد که این امری طبیعی است.

جلیلی کاندیدای دولت نیست/ استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در بنرهای تبلیغاتی جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل رئیسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در  ایران به عنوان یک مانور اساسی، جمهوریت خود را به نمایش می‌گذارد که نشان از اعتماد مردم دارد.

وی اذعان داشت: ضمن احترامی که برای کاندیداها قائل هستیم، بیان می‌کنیم گفتمان ناب و اصیل انقلاب‌ اسلامی در این انتخابات را دکتر جلیلی نمایندگی می‌کند.

دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در استان فارس افزود: تعمیق‌ بخشیدن به مبانی دینی در جامعه، عدالت‌خواهی، افزایش کارایی و اثربخشی در ساختار امور جامعه، اخلاق‌گرایی و پرهیز از انفعال‌گرایی در سیاست خارجی از مؤلفه‌های مهم معیارها و شاخص‌های اصیلی است که در دیدگاه گفتمان انقلاب دنبال می‌شود.

اسماعیلی مشابهت برخی شعارهای کاندیداها در دوره فعلی با ریاست‌ جمهوری‌های دوره‌های قبل را به عنوان اصالت دیدگاه‌ها تلقی و تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی هر چند که در رسانه‌ها به عنوان نماد مذاکرات هسته‌ای تلقی می‌شود اما تنها بخشی از فعالیت این سازمان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اشراف قوی جلیلی بر ریز مسائل کشور حکایت از عمق نگاه وی در تمام امور دارد.

دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در استان فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در بنر تبلیغاتی کاندیداها پله ترقی آنان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در شهر شیراز تمام خیابان‌ها مزین به تمثال مبارک شهدا شده و آیا می‌توان گفت این کار به دلیل سیاست خاصی انجام شده است.

اسماعیلی بیان کرد: تمام دیدگاه آقای جلیلی در استفاده از عکس شهدای هسته‌ای در راستای نمایش صلابت ملت ایران به عنوان نماد عظمت و بزرگی کشور است.

وی در ادامه به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که دکتر جلیلی کاندیدای دولت فعلی است تصریح کرد: آقای جلیلی نماینده دولت بودن را صد در صد انکار کرد و تنها قرابت و مشابهت برخی از دیدگاه‌ها ممکن است شبهاتی را به وجود آورده باشد که این امری طبیعی است.

به گفته دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در استان فارس، مسئولیت تبیین استراتژی‌های کلان نظام در اختیار رهبر معظم انقلاب بوده و تیم‌های اجرایی تنها در دنبال کردن اهداف تعریف شده فعالیت می‌کنند و جامعه ما مبتنی بر آرمان‌های اسلامی است تا تمام فرصت‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

اسماعیلی هزینه‌های ستاد انتخابات آقای جلیلی در استان فارس را به‌طور کامل مردمی ذکر و بیان کرد: تاکنون هیچ کمک مالی از مجموعه مرکزی این ستاد دریافت نشده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه هفت کاندید دیگر ریاست‌ جهموری رفیق، برادر و رقیب آقای جلیلی هستند، گفت: حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا بیشترین رأی را به کاندیدای مورد نظر خود اختصاص دهیم.

دبیر ستاد مردمی حامیان جلیلی در فارس در پایان خاطرنشان کرد: تمام ستادهای شهرستانی دکتر جلیلی در شهرهای این استان تا پایا هفته جاری تشکیل و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول