اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم خبر داد

برگزاری نخستین مسابقه ورزشی ویژه سربازان وظیفه

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم از برگزاری نخستین مسابقه دو گانه ویژه سربازان نیروهای مسلح در قم خبر داد.

برگزاری نخستین مسابقه ورزشی ویژه سربازان وظیفه

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم به منظور توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در نقاط مختلف قم برنامه‌های متنوعی را در سال جاری اجرا خواهد کرد که برخی از آنها برای نخستین بار به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: سه گانه در کشور با تشکیل فدراسیون اختصاصی خود و در استان‌ها با فعالیت هیئت‌های سه گانه گام‌های خوبی در مسیر رشد و پیشرفت برداشته و در این میان قم نیز یکی از فعال‌ترین استان‌ها در ورزش‌های سه گانه محسوب می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم اضافه کرد: در مقایسه نزدیک به 45 هیئت ورزشی فعال در استان قم شاید سه گانه قدمت چندان زیادی نداشته باشد اما نگاهی به کارنامه این هیئت و همچنین عملکرد ورزشکاران فعال آن نشان می‌دهد که قم در سه گانه موقعیت خوبی در کشور دارد.

وی یاد آور شد: سه گانه ترکیبی از سه رشته ورزشی دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری است که بسیار جذاب و تماشایی است و در کشورهای مختلف دنیا رقابت در این رشته ورزشی با حضور پرتعداد تماشاگران و علاقمندان به ورزش از هیجان خاصی برخوردار است.

صالح تصریح کرد: با اینکه رسانه‌ها هر از گاهی تصاویر و اخبار مسابقات بزرگ سه گانه در کشورهای مختلف دنیا را به تصور می‌کشند اما هنوز این رشته ورزشی آنچنان که باید و شاید به خوبی در بین مردم کشورمان شناخته شده نیست و در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از این رشته، به شناساندن آن در بین آحاد جامعه کمک شایانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های سه گانه در استان قم در تلاش برای تحقق این مهم با برگزاری برنامه‌های متنوع به دنبال جذب حداکثری نوجوانان و جوانان ورزش دوست قمی به ورزش‌های سه گانه است و به همین خاطر یکی از اولویت‌های مهم خود را برگزاری مسابقات استانی قرار داده است.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم ابراز داشت: به همین منظور برای نخستین بار در قم مسابقه دو گانه ویژه سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان قم در رشته‌های شنا و دو و میدانی برگزار می‌شود و پیش بینی حضور حداکثری علاقمندان را در این رقابت داریم.

وی یاد آور شد: این مسابقه از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه هفته جاری یعنی نهم خرداد ماه برگزار می‌شود و به همین منظور استخر شهید بنیادی برای شنا در نظر گرفته شده است و مسابقه دو در مسافت سه هزار متر نیز در بلوار پاسداران جنب استخر برگزار می‌شود.

صالح عنوان داشت: این رقابت‌ها با حضور سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی و رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم و همچنین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار می‌شود که جا دارد از همکاری سپاه قم در راه برگزاری این رقابت‌ها تشکر کنم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول