اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

بهترین هیئت سه‌گانه کشور شدیم/ نسبت به عملکرد هیئت‌ها بودجه پرداخت شود

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: بودجه‌ای که در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد باید بر اساس عملکرد آنها باشد.

بهترین هیئت سه‌گانه کشور شدیم/ نسبت به عملکرد هیئت‌ها بودجه پرداخت شود

رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طبق ملاک‌هایی که وزارت ورزش به فدراسیون‌های خود اعلام می‌کند هیئت‌های ورزشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بر همین اساس هیئت سه‌گانه استان اصفهان در بین تمام هیئت‌های فدراسیون به عنوان هیئت برتر شناخته شد.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته نیز هیئت سه‌گانه استان اصفهان رتبه دوم برترین هیئت‌های سه‌گانه استان را کسب کرده بود.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان در پاسخ به این سوال که چه ملاک‌هایی برای انتخاب برترین هیئت‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تعداد بیمه شدگان ورزشی، تعداد تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور، میزان تعامل با فدراسیون و تعداد قهرمانی‌ها از جمله برخی مواردی است که توسط فدراسیون مورد ارزیابی برای انتخاب برترین هیئت‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پنج اعزام به رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور داشتیم که از بین این پنج اعزام سه عنوان قهرمانی و دو رتبه دوم کسب کردیم.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر نیز کلاس مربیگری بین‌المللی ورزش سه گانه در جزیره کیش در حال برگزاری است که پنج نفر از استان اصفهان نیر در این کلاس‌ها حضور دارند.

وی در ادامه به برگزاری یک رقابت دوگانه میان کارکنان فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: قرار است این رقابت را با حضور نزدیک به 600 تا 800 نفر از کارکنان فولادمبارکه در محوطه کارخانه در دهه نخست تیرماه برگزار می‌کنیم.

رهنما با اشاره به مسائل مالی تصریح کرد: انتظارمان این است که بودجه‌ای که در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرد بر اساس عملکرد آنها باشد تا بتوانیم جایگاه قبلی خودمان را حفظ کنیم بلکه و رتبه‌های بالاتری را نیز کسب کنیم.

وی تاکید کرد: از باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان انتظار داریم رشته سه‌گانه را مورد حمایت خودشان قرار دهند چرا که ظرفیت بسیار خوبی برای این رشته در اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/63020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول