اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز اعلام کرد

برگزاری دو امدادی حرم تا حرم به مناسبت ایام سوگواری نیمه خرداد

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری 14 و 15 خرداد، برنامه دوومیدانی حرم تا حرم در این استان برگزار خواهد شد.

برگزاری دو امدادی حرم تا حرم به مناسبت ایام سوگواری نیمه خرداد

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله ورزشکاران بسیاری از استان البرز در مراسم سوگواری چهاردهم و پانزدهم خرداد شرکت کرده و با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشته و هیچگاه قهرمانان ورزشی خود را جدای از ملت ندانستند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز افزود: به همین دلیل ورزشکاران کشور به ویژه ورزشکاران البرزی در مراسم‌های ملی و دینی پیشگاه بوده و امسال نیز آن‌ها برای تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام و انقلاب در مراسم 14 و 15 خرداد حضور پرشور خواهند داشت.

مرادی در پاسخ به این پرسش که در سال‌های قبل به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام (ره) ویژه‌ برنامه‌های ورزشی در استان البرز برگزار می‌شد، آیا امسال نیز چنین برنامه‌هایی در دست  اجرا قرار دارد؟ گفت: یک طرح را ما در حوزه دوومیدانی نهایی کرده‌ایم که تحت عنوان حرم تا حرم انجام خواهد شد.

وی افزود: این طرح با پیشنهاد و استقبال خود دوومیدانی‌کاران استان البرز نهایی شده و قرار است آن‌ها فاصله بین امامزاده محمد (ص) تا حرم مطهر امام خمینی (ره) دویده و در نهایت با حضور در مرقد مطهر در مراسم سوگواری شرکت کنند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز گفت: این برنامه روز دوازدهم خرداد و با حضور 35 دونده البرزی و به صورت امدادی برگزار خواهد شد و در نهایت دوومیدانی‌کاران البرزی صبح روز چهاردهم خرداد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) می‌رسند.

به گفته مرادی فاصله این دو حرم بیش از 60 کیلومتر است و در طول مسیر مردم از دوندگان ولایی استان البرز استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول