اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مولایی به فارس خبرداد

لیست حماسه ری برای تهران متفاوت خواهد بود/ لیست حماسه سفید در راه است

سخنگوی تشکل حماسه ری گفت: در صورت تفاهم با گروه‌های فعال در تهران لیست جداگانه‌ای از سوی این تشکل برای شورای شهر منتشر خواهد شد.

لیست حماسه ری برای تهران متفاوت خواهد بود/ لیست حماسه سفید در راه است

محمود مولایی سخنگوی تشکل حماسه ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه حماسه ری ممکن است دو نوع لیست برای ورود در انتخابات شورای شهر تهران داشته باشد، گفت: در صورت تفاهم با گروه‌های تهران لیست مشترکی با عنوان حماسه سفید منتشر خواهد شد که متشکل از چهره‌های برجسته تهران و ری خواهد بود.

سخنگوی حماسه ری با اشاره به اینکه در حال حاضر لیست مستقل این تشکل برای انتخابات شورای شهر تهران که شامل چهره‌های برجسته خدوم، صادق، فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرری است، تقریبا تکمیل شده است، گفت: در عین حال احتمال دارد در صورت تفاهم با گروه‌های تهرانی لیست مشترکی با مدل  16+15 با عنوان لیست حماسه سفید منتشر کنیم.  

مولایی تشریح جزئیات مربوط به لیست حماسه سفید را به روزهای آینده موکول کرد و گفت: ممکن است در صورت موفقیت این طرح، حماسه ری ممکن است به اعلام همین لیست مشترک با تهران اکتفا کند. 

انتهای پیام/2462/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول