اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جمعیت حماسه ری:

لیست جمعیت حماسه ری بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی جمعیت حماسه ری با تاکید بر اینکه نگاه این جمعیت منطقه‌ای و جزیره‌ای نیست گفت: لیست کارشناسی و ولایت‌مداری حماسه ری در روزهای آتی اعلام می‌شود.

لیست جمعیت حماسه ری بزودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود مولایی شب گذشته در مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: جمعیت حماسه ری؛ امروز همزمان با ولادت امیرالمومنین (ع) و سالروز مقاومت میزبان مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

سخنگوی جمعیت حماسه ری در ارتباط با فعالیت‌های این جمعیت عنوان کرد: حماسه ری ترکیبی از آقایان و خانم‌هایی است که دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی بوده و در ری ساکن هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانم‌ها و آقایان این گروه در واقع دارای تخصص‌های مختلفی هستند و به لطف خدا افراد متخصص در زمینه‌های مختلف که مورد نیاز شورای شهر است در این گروه ثبت‌نام کردند.

مولایی مرام نامه و میثاق‌نامه‌ تدوین شده در این گروه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مرام‌نامه‌ای در این گروه تدوین شد که اساس مرام‌نامه و میثاق‌نامه بر تبعیت از امام و شهدا، تعهد به قانون اساسی و ولایت‌مداری است و افراد این گروه فرمایشات امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب را شاخصه حرکت خود قرار داده‌اند.

سخنگوی جمعیت حماسه ری بیان داشت: باورمان بر این است که این گروه از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و با توجه به سابقه فرهنگی، مذهبی، تاریخی و هویتی که ری دارد و در زمینه‌های مختلف واقعاً بار مشکلات تهران را تحمل می‌کند به هر جهت انصاف باید بدهیم در شورای آتی حداقل چند نفری از بچه‌های ری در شورا حضور داشته باشند.

وی در ارتباط با سهم ری در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: حال که بنا شد انتخابات تهران، ری و شمیرانات یک‌پارچه برگزار شود ضرورت حضور بچه‌های ری چه خانم‌ها و آقایان دیده می‌شود.

مولایی کار اجرایی را سرلوحه کاری جمعیت حماسه ری دانست و گفت: جمعیت حماسه ری کار اجرایی را سرلوحه کاری خودش دارد و دیدگاه و باور آن این است که توان خود را برای داغ‌تر کردن تنور انتخابات بسیج کند.

سخنگوی جمعیت حماسه ری با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین شد، اظهار داشت: جمعیت حماسه ری خودش یک ظرفیت و پتانسیلی است که در بالا بردن رای مردم تاثیرگذار است.

مولایی نگاه جمعیت حماسه ری به شهر تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: درست است که ما بچه‌های ری هستیم اما هرگز نگاه منطقه‌ای و جزیره‌ای نداریم بلکه همه مناطق تهران برای ما در اولویت هستند از جمله ری که به خاطر خواستگاه دینی، فرهنگی و مذهبی و به عنوان شهر تاریخی مشکلاتی که دارد مدنظر است.

لیست کارشناسی و ولایت‌مدار حماسه ری چهار روز آینده اعلام می‌شود

سخنگوی جمعیت حماسه ری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با لیست جمعیت حماسه ری اظهار داشت: هنوز لیست مشخصی را منتشر نکردیم اما گروه‌های مختلفی از تهران پیام دادند و آمدند و امروز هم افرادی از لیست‌های مختلف تهران برای تعامل با ما اعلام آمادگی کردند و باید بگوییم که ما راه تعامل را نبستیم و باور ما این است اگر گروه‌های صاحب نامی باشند که اقتدار ری را بپذیرند ما آماده تعامل با آنها هستیم.

محمود مولایی در تشریح نحوه تعامل با لیست‌های مختلف عنوان کرد: آنها می‌توانند تعدادی از نخبگان ری را در لیست خود قرار دهند و ما هم تعدادی از آنها را در لیست خود قرار دهیم.

مولایی در ادامه از ارائه لیست کارشناسی و ولایت‌مدار جمعیت حماسه ری تا چهار روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول