اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

ایران سر پا ایستادن و استقلال را به کشورهای دیگر می‌آموزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: تحریم‌های ایران به خاطر مسائل هسته‌ای نیست، بلکه این تحریم‌ها به خاطر این است که اجازه ندهند ایران سر پا ایستادن و استقلال را به دیگران بیاموزد.

ایران سر پا ایستادن و استقلال را به کشورهای دیگر می‌آموزد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در جمع خبرنگاران پیرامون موضوع انتخابات اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یادگار ارزشمندی بود که امام(ره) با شکل‌دهی آن تغییراتی در دنیا ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب بسیاری از تفکرات کمونیستی منقرض شد تصریح کرد: بسیاری از تحلیلگران یکی از علل فروپاشی شوروی سابق را انقلاب اسلامی ایران معرفی کردند و این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی توانست معادلات بزرگی را در دنیا رقم بزند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: دشمنان انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال این بودند که به دنیا بفهمانند که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست، دراین راه توطئه کردند، دست به شدیدترین تحریم‌ها زدند، اما ایران اسلامی روز به روز پیشرفت کرد و آنها پیشرفت‌های ایران را منعکس نمی‌کردند.

عباسیان افزود: امروز بعد از چندین سال از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی همچنان روی پای خود ایستاده است، هم به شرق نه گفت و هم به غرب، در عرصه‌های مختلف علمی و فنی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافت، ایران نه تنها خود به اعتماد نفس دست یافت، بلکه به بسیاری از کشورهای منطقه نیز روحیه اعتماد به نفسی بخشید و بیداری اسلامی نتیجه همان اعتماد به نفس است.

وی گفت: تحریم‌های ایران به خاطر مسائل هسته‌ای نیست، بلکه این تحریم‌ها به خاطر این است که اجازه ندهند ایران سرپا ایستادن و استقلال را به دیگران بیاموزد، در سال‌های اخیر تحریم‌های بسیاری را علیه کشور اعمال کردند و امروز ما یک وظیفه داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم، باید در برابر ناملایمات و فشارهای اقتصادی صبور باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی یکی از ابزارهای لازم برای عبور از این پیچ‌ تاریخی را حضور در انتخابات دانست و بیان داشت: دشمنان از مدت‌ها قبل برای انتخابات برنامه‌ریزی کردند، از ماه‌ها قبل برای ثبت نام‌ها، تایید صلاحیت‌ها، انتخابات و نتیجه آن دست به نقشه زده‌اند، اما به لطف خدا و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات این توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

عباسیان گفت: قطعا حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در تحریم‌ها و مذاکرات اثر گذار بوده و موجب اقتدار بیشتر نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید برای حل مشکل اشتغال و تورم و بیکاری برنامه قابل اجرایی داشته باشند، گفت: داشتن تقوای الهی، مسئولیت پذیر بودن، احترام قائل شدن به نظرات جمع و کارشناسی، مدیر و مدبر بودن، برنامه‌‌ریزی مطلوب به منظور استفاده بهینه از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در کشور از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب مردم باید باشد.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول