اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 2 فصل درخشش در صبا

هافبک صبای قم به راه آهن شهرری پیوست

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم جدا شد و رسماً به تیم فوتبال راه آهن شهر ری ملحق شد.

هافبک صبای قم به راه آهن شهرری پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این هافبک جوان و خوش تکنیک صبای قم میلاد نوری است که هافبک سابق تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، استقلال تهران، استیل آذین تهران، ابومسلم مشهد و استقلال اهواز و از جمله بازیکنان ملی پوش محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد تلاش‌های باشگاه صبا در راستای جذب منابع و تأمین نیازهای مالی در مسیر برآورده شدن انتظارات قرار ندارد که این روزها نه می‌تواند در انتخاب سرمربی برای فصل جدید خوب تصمیم‌گیری کند و نه اینکه می‌تواند با جلب اعتماد فعلی از وجود آنها در فصل جدید لیگ برتر استفاده کند.

صبای قم در فاصله 46 روز به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز نتوانسته است یک مربی واجد شرایط به خدمت بگیرد و حالا به دلایل مختلف در آستانه از دست دادن چند بازیکن اصلی خود است تا احتمالاً با مشکلات فراوان در ادامه فصل به دنبال انتخاب بازیکن جایگزین برای نفرات شاخص جدا شده از تیم خود باشد.

قطعاً صبای قم برای اینکه بتواند در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد بهتری نسبت به لیگ دوازدهم داشته باشد باید در انتخاب‌های خود دقت کند و بازیکنان جدید و کارآمدتری به خدمت بگیرد اما با این شرایط صبا این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

یکی از بازیکنانی که امسال قطعاً از تیم فوتبال صبای قم جدا خواهد شد، میلاد نوری هافبک طراح و تکنیکی این تیم در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم است که در آغاز لیگ یازدهم با نظر عبدالله ویسی به این تیم پیوست اما این بازیکن با امضای قراردادی رسمی راهی راه آهن شهر ری شد.

قرارداد بین میلاد نوری و باشگاه صبای قم برای دو فصل منعقد شده بود و این بازیکن نیز به محض پایان بازهای تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمع صبایی‌ها جدا شد و به جمع شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در راه آهن شهر ری پیوست.

میلاد نوری که چند فصل سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و سابقه قهرمانی لیگ برتر با فولاد خوزستان را نیز دارد و یکی از بازیکنان کارلوس کی‌روش در مسابقات فوتبال غرب آسیا در سال 2012 نیز بود، در دو فصل گذشته مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس بازیکن بسیار موفقی برای تیم فوتبال صبای قم بود و بازی‌های خوب این بازیکن با تجربه سبب شد تا صبا در لیگ یازدهم جواز آسیایی شدن را کسب کند و نوری خود را بیش از گذشته مطرح کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول