اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال

مرکز بستردرمانی سردشت زیدون بهبهان به بهره‌برداری رسید

مرکز بستردرمانی سردشت زیدون بهبهان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مرکز بستردرمانی سردشت زیدون بهبهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، بخشدار زیدون صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه درمانی اظهار کرد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 458 متر مربع و با مشارکت وزارت نفت و دانشگاه جندی شاپور اهواز ساخته شده است.

آرمین ساعد افزود: این مرکز دارای اتاق عمل، زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بهداشت محیط، بهداشت خانواده، داروخانه و اتاق تزریقات و پانسمان، اتاق پزشک، دندانپزشکی و دارای 10 تخت است.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز می‌تواند زمینه ارائه خدمات پزشکی به مردم سردشت زیدون را تسریع و تسهیل کند افزود: این مرکز بستردرمانی توسط مردم خیر سردشت احداث شده است.

بخشدار زیدون بهبهان اضافه کرد: برای راه‌اندازی شبکه بهداشت و درمان شهرسردشت، بالغ بر 3 میلیارد ریال تجهیزات اداری شامل رایانه، میز و سایر لوازم خریداری و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

بخشدار زیدون بهبهان با اشاره به نبود پزشک متخصص در این بخش، تصریح کرد: یکی اقداماتی که می‌تواند در ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی به مردم شهر سردشت موثر باشد، ترویج حضور نیروهای متخصص در این منطقه است که در همین راستا پیگیری‌های جدی برای جذب پزشکان متخصص را در دستور کار قرار دادیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولان کمبودها و نارسایی‌هایی همچون نبود پزشک متخصص و نیروی پرستار در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

انتهای پیام/2329/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول