اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین+تصاویر

در نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین حمزه قربانی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان رئیس ستاد جلیلی در قزوین معرفی شد.

نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین این نشست که در مسجد ولایت قزوین برگزار شد با استقبال پرشور آحاد مردم روبرو بود.

معرفی مسئولان کمیته‌ها در مرکز استان و همچنین دیگر شهرها و شهرستان‌ها از برنامه‌های این نشست سراسری بود.

سادگی و همچنین عدم تخریب دیگر کاندیداها از مواردی بود که از آن می‌توان به عنوان الگویی برای دیگر ستادهای انتخاباتی نام برد.

در نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین حمزه قربانی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان رئیس ستاد جلیلی در قزوین معرفی شد.

وی گفت: مرخصی خود را در این یک ماه نوشته‌ام تا شبهه‌ای برای حضورم در این عرصه ایجاد نشود.

محمد زمانی دانشجوی رشته مکانیک که در این نشست حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: تلاش ما پیروزی جلیلی است، ولی اگر ایشان رأی هم نیاورد ما پیروزیم، چراکه گفتمان جلیلی گفتمان امام و انقلاب است که استمرار این مهم نکته ارزشمندی است.

محمد رشوند از جوانان شرکت کننده در این نشست نیز به خبرنگار فارس گفت: من در هیئت‌های هفتگی حضور مستمر دارم و از آنجایی که طرفداران جلیلی بیشترشان از قشر مذهبی و هیئتی هستند، علاقه دارم در این مسیر خدمت کنم.

میثم محمودی دانشجوی عمران نیز می‌گوید: ما تنها به نفس ولایت زنده‌ایم و هر نامزدی در خط رهبری حرکت کند، مورد قبول است که انشاالله جلیلی نیز اینگونه است.

حامد کبودوند در نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین اظهار داشت: با بررسی انجام شده از بین هشت نامزد ریاست‌ جمهوری به این نتیجه رسیدیم که سعید جلیلی بیشتر می‌تواند گفتمان امام و رهبری را نسبت به سایر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در دنیا توسعه و گسترش دهد، بر این اساس در این دوره از انتخابات از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فردی که امنیت کشور را رصد می‌کند باید به تمام شئون آن کشور آشنا باشد، بیان کرد: سوابق کاری که سعید جلیلی در شورای امنیت ملی دارد، از سایر مسئولیت‌های اجرایی کشور بیشتر است، بر این اساس ایشان توانایی مطلوب‌تری از سایر کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در اجرای گفتمان امام و رهبری در دنیا دارد.

مسئول کمیته سیاسی حیات طیبه استان قزوین ابراز داشت: امروز ستاد مردمی حیات طیبه با هدف حمایت از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را با رمز یا حسین آغاز کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه رئیس‌ جمهور مقام دوم را در کشور دارد، اذعان داشت: فردی که در این سمت انتخاب می‌شود باید اهداف‌، برنامه‌ها و سلیقه‌هایش با رهبر فرزانه انقلاب همسو و هم جهت باشد.

وی اضافه کرد: باید اقشار مختلف جامعه با دقت مضاعف از بین هشت نامزد ریاست‌جمهوری فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند که اندیشه‌ها، دغدغه‌ها و گفتمان‌هایش به رهبری نزدیک باشد تا با تحقق این امر کشور با مدیریت مطلوب‌تری مدیریت شود.

کبودوند با اشاره به اینکه هشت نامزد ریاست‌ جمهوری در یازدهمین دوره انتخابات از نیروهای انقلابی هستند که با تأیید صلاحیت شورای نگهبان انتخاب شده‌اند، عنوان کرد: باید اقشار مختلف جامعه با کسب آگاهی و اطلاعات از این کاندیداها فردی را به عنوان رئیس‌ جمهور انتخاب کنند که دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و سلیقه‌هایشان با رهبری نزدیک‌تر باشد تا با انجام این عمل فرد اصلح در این دوره از انتخابات ریاست‌ جمهوری انتخاب شود.

مسئول کمیته سیاسی حیات طیبه استان قزوین تصریح کرد: دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و سلیقه‌های دکتر سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی به رهبر فرزانه انقلاب نزدیکتر است و ایشان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری بهترین گزینه هستند.

کبودوند ابراز داشت: با بررسی انجام شده از بین هشت نامزد ریاست‌جمهوری به این نتیجه رسیدیم که سعید جلیلی بیشتر می‌تواند گفتمان امام و رهبری را نسبت به سایر کاندیداها در دنیا توسعه و گسترش دهد بر این اساس در این دوره از انتخابات از ایشان حمایت می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه سعید جلیلی می‌تواند گفتمان امام و انقلاب اسلامی را در دنیا ترویج دهد، بیان کرد: هر فردی در حد توانش می‌تواند در ستاد مردمی حیات طیبه برای ترویج دیدگاه‌های این کاندیدا به مردم فعالیت کند تا ایشان به عنوان فرد اصلح ریاست‌جمهوری انتخاب شود.

مسئول کمیته سیاسی حیات طیبه استان قزوین عنوان کرد: ترویج گفتمان انقلاب و رهبری از مهم‌ترین رویکردهای سعید جلیلی است که باید این رویکرد در ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین بین مردم ترویج یابد تا آنان بیشتر با این مطلب آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب امسال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند، بیان کرد: مردم ولایت‌مدار با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد این حماسه را خلق می‌کنند.

همچنین محمد کبیری از اعضای این ستاد با بیان اینکه با توجه به تخریب‌های انتخاباتی برخی افراد شبهاتی پیرامون سعید جلیلی ایجاد کرده اند، ابراز داشت: این شبهات در جلسات پرسش و پاسخ آینده جواب داده می‌شود تا افکار مردم به این مسایل شفاف‌تر و روشن‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه افراد دیگری عنوان می‌کنند که سعید جلیلی سابقه اجرایی در کشور ندارد به همین دلیل در انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح نیست، اذعان داشت: اگر بحران‌ها و مشکلاتی که در شورای امنیت ملی برطرف می‌شود برای مردم تبیین شود، اقشار مختلف جامعه قدرت اجرایی ایشان را حساس‌تر، بالاتر و توانمندتر از هر فردی می‌دانند.

کبیری با بیان اینکه برخی از افراد بیان می‌کنند که سعید جلیلی برنامه‌ای ندارد، بیان کرد: ایشان برنامه‌های اجرایی و مدیریتی را تدوین کرده است که بعد از انتخابشان به عنوان ریاست جمهوری این برنامه‌ها را با هدف مشکلات کشور اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال 84 و 88 مردم ایران بهترین و اصلح‌ترین گزینه را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند، ابراز داشت: با قاطعیت بیان می‌کنیم از انتخاب احمدی‌نژاد در آن سال‌ها پشیمان نیستیم چراکه وی در آن زمان اصلح بود.

قاسم اللهیاری از دیگر اعضای این ستاد عنوان کرد: هر تصمیمی که مطابق با شرایط کنونی گرفته می‌شود و در سال‌های 84 و 88 بهترین گزینه ریاست‌جمهوری، احمدی‌نژاد بود که با عنایت خداوند متعال مردم کشورمان توانستند با تشخیص درست این گزینه را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ستادهای مردمی حیات طیبه در استان قزوین گسترش می‌یابد، اظهار داشت: با تحقق این اقدام می‌توان دیدگاه‌ها و اندیشه‌های سعید جلیلی را بیشتر به مردم معرفی کرد تا‌ آنان بیشتر با این دیدگاه‌ها آشنا شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت‌های افراد در ستادهای مردمی حیات طیبه باید بر محور اخلاق‌مداری باشد، بیان کرد: با رعایت این اخلاق می‌توان این ستاد را به یک الگوی انتخاباتی در دوره‌های آینده تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: سعید جلیلی در آخرین لحظه تصمیم گرفت که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند و پیاده کردن گفتمان امام و رهبری در دنیا از جمله مهم‌ترین رویکردهای ایشان در این دوره از انتخابات بوده است.

عضو ستاد حیات طیبه به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باید بتواند با تدبیر و مدیریت درست این مشکلات را به نحو مطلوبی برطرف کند بر این اساس اقشار مختلف جامعه اطلاعاتشان را در انتخاب فرد اصلح در این دوره از انتخابات ارتقا دهند.

وی ادامه داد: آحاد جامعه باید شخصی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند که بتواند گفتمان امام و رهبری را در دنیا گسترش دهد تا بیشتر مردم با این گفتمان آشنا شوند.

کبیری نیز در خاتمه با اشاره به اینکه باید فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که مشکلات کشور را به نحو مطلوبی برطرف کند، اظهار داشت: به نظر ما سعید جلیلی توانایی انجام این اقدام را دارد و به همین دلیل از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی متذکر شد: رئیس‌جمهوری باید در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب ‌شود که در راستای تحقق اهداف ولایت‌فقیه گام بردارد تا بتواند مشکلات کشور را در زمان کوتاه‌تری برطرف کند.

همایش بعدی این ستاد انتخاباتی امروز در قزوین برگزار می‌شود.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.

============

عکس: میثم ملکی

============

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول