اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز فعالیت ستاد جلیلی در اردبیل

استقبال از جلیلی امید‌بخش است / ستاد را مردمی اداره می‌کنیم

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان اردبیل گفت:‌ استقبالی که از جلیلی به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عمل آمده است امید‌بخش نشان می‌دهد.

استقبال از جلیلی امید‌بخش است / ستاد را مردمی اداره می‌کنیم

داور باقر‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما از بعداز ظهر امروز به صورت رسمی شاهد آغاز به کار ستاد جلیلی در استان اردبیل خواهیم بود و در نشستی که با مبلغان ستاد جلیلی در اردبیل خواهیم داشت رویکردها و هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی را تبیین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و سیاست‌های انتخاباتی جلیلی در حقیقت پایبندی حقیقی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، یادآور شد: ما هرگز به دنبال اداره کردن ستاد انتخاباتی جلیلی به شکل اداری نیستیم بلکه سعی داریم ستاد به صورت مردمی فعالیت کند تا بتوانیم در فرصت به دست آمده این شخصیت ارزشمند را شایسته‌تر و بهتر معرفی کرده و بستر پیروزی این کاندیدا را در انتخابات فراهم آوریم.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در اردبیل از سفر قریب‌الوقوع جلیلی به استان اردبیل و دیدار با نخبگان، بزرگان و شخصیت‌های مختلف سیاسی و علمی این استان خبر داد و یادآور شد: گفتمان حقیقی جلیلی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری گفتمان اصیل و ناب انقلاب اسلامی با تکیه بر اندیشه شیعی و مکتبی است که انتظار می‌رود با رعایت اصول اخلاقی و ارزشی بتوان اهداف حقیقی را در این حوزه محقق کرد.

باقر‌زاده اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش مجموعه علاقمندان و دلسوزان به نظام اسلامی فضای انتخاباتی ایجاد شده در ستاد جلیلی فضای پر‌شور و نشاط و همراه با معنویت و پایبندی به اصول اخلاقی و ارزشی باشد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت:‌ عصر امروز با حضور دلسوزان نظام، بزرگان و فرزانگان شهر و همچنین اصحاب قلم و رسانه و مطبوعات قرار است به صورت رسمی ستاد انتخاباتی جلیلی را در اردبیل راه‌اندازی کنیم و در تمام شهرهای استان اردبیل به سرعت این ستاد‌ها فعال خواهند شد که رکن اصلی نیز حضور آحاد مردم خواهد بود.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول