اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ سردار نقدی در جمع ائمه جماعات قم:

«گلاب» پروژه ضد ایرانی بعدی هالیوود است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعطای جایزه اسکار به فیلم‌های ضد ایرانی گفت: فیلم گلاب که یک ضد ایرانی دیگر است از هم‌اکنون برای سال آینده کلید خورده و همه این کارها در راستای جنگ فرهنگی صورت می‌گیرند.

«گلاب» پروژه ضد ایرانی بعدی هالیوود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این شرایط از مردم ایران خواسته‌اند حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق سازند و باید دانست خلق حماسه دارای ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی است.

وی افزود: امروز جنگ میان جمهوری اسلامی و غرب با بهانه‌هایی چون انرژی هسته‌ای در جریان است و رهبری هم با توجه به همین مسئله از ملت خواسته‌اند حماسه سیاسی را محقق کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به گفته رهبری دشمنان از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارند اظهار کرد: در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، ایران فناوری هسته‌ای در اختیار نداشت اما هدف آماج حملات نرم و سخت قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد و به وجود آوردن مشکلات معیشتی محور جنگ استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است؛ باید دانست دشمنان نه تنها در مورد انرژی هسته‌ای بلکه مایل نیستند ملت ایران به هیچ علمی دست یابد.

نقدی با اشاره به بهانه‌های دیگری همچون حقوق بشر از سوی غرب برای هجمه علیه ایران گفت: حقیقت این است که تمام مکاتب و تمدن غربی به بن بست رسیده و در حال فروپاشی است و در این میان تمدنی جدید از سوی جمهوری اسلامی سر برآورده و در حال معرفی خود به جهانیان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بشریت در هر دوره‌ای زیر سلطه تمدن‌های مختلفی بوده و چند قرن است که انسان‌ها زیر نظر مدیریت غربی اداره می‌شوند؛ سخن غرب این است که معنویت و دین را افیون بدانیم و کنار بگذاریم زیرا مانع پیشرفت هستند، تجربه رنسانس این بود که هر انسان باید به دنبال لذت‌جویی و منفعت خویش باشد و همین امر رقابت مادی را میان بشر گسترش داده و موجب اقتصاد پویا و رفاه می‌شود و این مسئله بن مایه تفکر غربی را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه نخست وزیران و سیاست‌مداران برخی کشورهای غربی به ازدواج با هم‌جنسان خود افتخار می‌کنند، افزود: امروز وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده است که 35 درصد نوزادان به دنیا آمده در این کشور نامشروع هستند ضمن اینکه خشونت و استفاده از اسلحه توسط نوجوانان و جوانان هم در این کشور گسترش پیدا کرده است.

نقدی افزود: بر اساس آمارهای منتشر شده 40 درصد مردم آمریکا زیر خط فقر به سر می‌برند و 7 میلیون نفر کارتن‌خواب هم در این کشور زندگی می‌کنند و در عین حال هزاران خانه مسکونی به دلیل بدهکاری مردم به بانک‌ها تخلیه و پلمب می‌شوند؛ همین مسائل موجب اعتراضات گسترده مردمی در آمریکا و کشورهای اروپایی شده است در حالیکه بنیان‌گذاران فرهنگ غربی وعده‌های مادی و پیشرفت اقتصادی را می‌دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم دنیا به تمدن غربی پشت کرده و به دنبال راهکار دیگری هستند عنوان داشت: به همین دلیل است که رهبری فرموده‌اند در یک پیچ تاریخی حساس هستیم زیرا یکی از مهمترین جایگزین‌های مطرح برای تمدن غربی، اسلام است که توسط امام راحل، روحانیت و شهدا بار دیگر از میان کتاب‌ها و پستوی خانه‌ها به میان جامعه آورده شد.

وی ادامه داد: همین مقدار از اسلام که هنوز به صورت کامل در ایران پیاده نشده امروز یک تمدن مطرح و الگوی مناسب برای همه جهانیان ایجاد کرده است.

نقدی با اشاره به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در بازار ناامن منطقه خاورمیانه بیان کرد: در داخل آمریکا هم ناامنی زیادی وجود دارد و هفته‌ای نیست که خبر از درگیری‌های مسلحانه در دانشگاه‌ها و مدارس این کشور منتشر نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 2 میلیون و 350 هزار زندانی در آمریکا وجود دارد تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از کارهایی که در ایران و سایر کشورها جرم محسوب می‌شوند در ایالات متحده جزو جرایم نیستند.

وی افزود: آمریکا نمی‌تواند تمدن‌سازی اسلام را ببیند به همین دلیل حملات خود را علیه امنیت مردم ایران افزایش داده است؛ راه‌اندازی گروه ریگی و ترور شیعیان به نام اهل سنت از جمله نقشه‌های آمریکا برای ناامن ساختن جمهوری اسلامی است.

نقدی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران و با بیان اینکه دو سال است فیلم‌های غیر هنری و غیر فنی اما ضد ایرانی به عنوان برنده اسکار انتخاب می‌شوند عنوان داشت: فیلم گلاب که یک فیلم ضد ایرانی دیگر است از هم‌اکنون برای سال آینده کلید خورده و همه این کارها در راستای جنگ فرهنگی صورت می‌گیرند.

انتهای پیام/78004/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول