اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اراضی استان سمنان خبر داد

سنددار شدن 1784 هکتار از اراضی دولتی احیا شده در سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سنددار شدن یک‌هزار و 784 هکتار از اراضی دولتی احیا شده توسط کشاورزان در این استان خبر داد.

سنددار شدن 1784 هکتار از اراضی دولتی احیا شده در سمنان

جعفر مرادی‏حقیقی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در اجرای ماده 110 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر فروش اراضی واگذار شده به گروه‏های مشاعی در استان سمنان یک‌هزار و 784 هکتار از اراضی دولتی که توسط اعضای گروه‏های مشاعی احیا شده بود به 117 نفر از کشاورزان استان فروخته و اسناد مالکیت آن‏ها از طریق دفاتر اسناد رسمی منتقل شد.

وی افزود: این زمین‏ها بعد از انقلاب اسلامی بر اساس مصوبه شورای هیئت هفت نفره، برای فعالیت‏های کشت و کار به گروه‏های مشاعی واگذار شده بود.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود: بهره‏برداران در سال‏های اخیر بر اساس حداقل قیمت منطقه‏ای زمان واگذاری، اجاره را به صورت سالانه در وجه دولت پرداخت می‏کردند.

مرادی‏حقیقی گفت: قیمت قطعی اراضی فوق نیز برای أخذ سند بر اساس قیمت منطقه‏ای زمان واگذاری بوده که همانند میزان اجاره سالانه، رقم قابل ملاحظه‏ای نیست.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان یادآور شد: همه گروه‏های مشاعی که از طریق شوراهای هیئت هفت نفره زمین دریافت کرده‏اند، می‏توانند برای طی مراحل أخذ سند مالکیت به واحد امور اراضی شهرستان‏ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول