اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان:

گلستان از صادرات خدمات فنی مهندسی حمایت می‌کند

معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان گفت: مدیران ارشد استان و استانداری گلستان به صورت ویژه آماده حمایت و کمک به صادرات خدمات فنی مهندسی هستند.

گلستان از صادرات خدمات فنی مهندسی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید خالق سجادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی، نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نمایشگاه تخصصی نوآوری‌های صنعت ساختمان اظهار داشت: نیاز روزافزون جامعه به خدمات فنی و مهندسی و جلوگیری از مصرف زائد انرژی خصوصاً انرژی‌های فسیلی و همچنین کاستن خطرات بلایای طبیعی و بشری در صنعت ساختمان از ضروریات جامعه امروزی است که باید به آن توجه ویژه شود.

ساختمان‌های گلستان نیاز به مقاوم‌سازی دارند

وی تصریح کرد: به علت قرار گرفتن استان گلستان در کمربند زلزله توجه به استحکام ساختمان‌ها و مقاوم‌سازی آن بیش از پیش باید مورد توجه دست‌اندرکاران این بخش باشد.

برگزاری نمایشگاه‌های توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کند

معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان گفت: در شرایط فعلی که استکبار جهانی تلاش دارد ایران اسلامی را از طریق فشارهای اقتصادی به زانو در آورد برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی با حضور کشورهای خارجی می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در معرفی تولیدات ملی کشور موثر باشد.

سجادی اذعان داشت: نیاز کشورهای همسایه به خصوص کشورهای آسیای‌میانه به خدمات فنی مهندسی ایران و حمایتی که از سرمایه‌گذاری در استان می‌شود همه دلایلی است که باید مدیران و فعالان بخش خصوصی به مهم توجه وِیژه داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران ارشد استان و استانداری گلستان به صورت وِیژه آماده حمایت و کمک به صادرات خدمات فنی مهندسی است.

حضور شرکت‌های خدمات فنی مهندسی گلستان در قزاقستان و عراق

معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان گفت: در سال گذشته با حمایت استانداری چند شرکت خدمات فنی مهندسی استان با حضور در نمایشگاه‌های خارجی در کشورهای قزاقستان و عراق خدمات خود را در معرض دید تجار و فعالان بخش اقتصادی این کشورها قرار داده بودند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و چهارمین نمایشگاه تخصصی نوآوری‌های صنعت ساختمان صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مهندسان و فعالان این بخش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور 52 شرکت ساختمانی داخلی و خارجی برگزار شد و نمایندگی کشورهای خارجی حاضر در این نمایشگاه شامل کشور چین، ژاپن، آمریکا و ایتالیا بوده است.

این نمایشگاه از امروز تا روز دهم خرداد 1392 آماده بازدید از علاقمندان این بخش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در جاده گرگان – آق‌قلا است.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول