اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

برخی کشورها به دنبال اخلال در روند انتخابات هستند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برخی از کشورها در تلاش هستند تا در روند برگزاری انتخابات کشور چالش ایجاد شود.

برخی کشورها به دنبال اخلال در روند انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از‌ شهرستان ساری، سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی اعزام زائران به حرم امام(ره) اظهار داشت: امام(ره) حق بزرگی بر گردن ما دارد و جدیت در برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، گفت: بسیاری از کشورها در تلاش هستند که در روند برگزاری انتخابات در کشور چالش ایجاد شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه با اشاره به برخی مشکلاتی که در روند اعزام زائران به مرقد امام(ره) به وجود آمد، بیان داشت: مشکلاتی که در جلسه مطرح شد با همنوایی قابل حل است ولی ما باید به عنوان کارگزاران نظام تلاش کنیم که برنامه خوب و همسو با اهداف نظام در این ایام برگزار شود.

وی در ادامه به همنوایی مردم مازندران با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهرها مردم آمادگی دارند مراسم ارتحال امام را در شهرشان برگزار کنند.

شاهچراغی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم رحلت امام در محل‌های اجتماعات مختلف مردمی شد.

وی یکی از برنامه‌های اساسی که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد را تدوین برنامه مناسب برای مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات عنوان کرد.

شاهچراغی با اعلام اینکه دشمن همه تلاش خویش را برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه به کار گرفت، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم و ایجاد یأس در انتخابات همه تلاش خویش را به کار گرفته است.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول