اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

قم از چهره‌های آینده‌دار پینگ‌‌‌پنگ کشور میزبانی می‌کند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از میزبانی قم از چهره‌های آینده‌دار و پشتوانه‌های پینگ‌‌‌پنگ کشور خبر داد.

قم از چهره‌های آینده‌دار پینگ‌‌‌پنگ کشور میزبانی می‌کند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سمینار اخیر فدراسیون پینگ‌‌ پنگ با حضور مسئولان این فدراسیون و همچنین مسئولان هیئت‌های استانی که در یزد برگزار شد، موارد و مصوبات مختلفی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مصوبات که شامل حال پینگ‌‌پنگ استان قم می‌شد، موافقت فدراسیون پینگ‌‌ پنگ کشورمان با درخواست میزبانی هیئت پینگ‌‌ پنگ قم برای برگزاری پیکارهای پینگ‌‌ پنگ رده سنی خردسالان قهرمانی کشور بود.

دبیر هیئت پینگ‌‌ پنگ استان قم ابراز کرد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون پینگ‌‌ پنگ کشورمان، این دوره از پیکارها با شرکت چهره‌های آینده‌دار این رشته و کسانی که در سال‌های آتی پشتوانه پینگ‌‌ پنگ کشورمان خواهند شد، در مرداد ماه در قم به انجام خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه پینگ‌‌ پنگ قم به زودی چهره‌های مطرحی را در بخش‌های مختلف به سطح اول پینگ‌‌پنگ کشور معرفی خواهد کرد، یادآور شد: قطعا این نفرات از بین پینگ‌‌ پنگ‌بازانی معرفی خواهند شد که قرار است در مسابقات خردسالان کشورمان به نمایندگی از قم به میدان بروند.

عموئیان تصریح کرد: با توجه به کار خوبی که همکاران ما در بخش‌های مختلف این هیئت برای توسعه پینگ‌‌ پنگ انجام می‌دهند، قم این قابلیت را دارد که در بخش‌های مختلف اعم از بازیکن، مربی و داور و حتی مدرس این رشته چهره‌های موفقی را برای رشد و توسعه بیش از پیش پینگ‌‌پنگ کشور تربیت کرده و معرفی کند.

وی عنوان داشت: وقتی پینگ‌‌پنگ قم این قابلیت را دارد که در بالاترین سطوح لیگ‌های رده‌های سنی مختلف پینگ‌‌پنگ کشور حضور یابد و داوران بین‌المللی پینگ‌‌پنگ در حساس‌ترین رقابت‌های داخلی اعم از قهرمانی کشور و‌ لیگ برتر پینگ‌‌پنگ باشگاه‌های کشور قضاوت کنند، به این معنی است که قم ظرفیتی غنی و قابل توجه در پینگ‌‌پنگ دارد.

دبیر هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم با بیان اینکه قم در چهار سال اخیر دو بار دیگر نیز میزبانی رقابت‌های رده‌های سنی پایه پینگ‌‌ پنگ کشور را تجربه کرده است، یادآور شد: با توجه به این میزبانی از هم‌اکنون نفراتی که قرار است در ترکیب تیم هیئت قم در این دوره از پیکارها با حریفان به رقابت بپردازند را شناسایی کرده تا در تمریناتی که زیر نظر مربیان مجرب هیئت برگزار می‌شود، با بهترین شرایط و فرم آمادگی برای کسب موفقیت تلاش کنند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول