اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

شناسایی 2 تانکر قاچاق سوخت در تمرچین

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از شناسایی دو تانکر قاچاق سوخت در تمرچین خبر داد.

شناسایی 2 تانکر قاچاق سوخت در تمرچین

ابراهیم نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با تلاش مرزبانان گمرک تمرچین در پیرانشهر، شگرد قاچاقچیان در حمل آب به جای بیش از 8 هزار لیتر سوخت لو رفت و دو نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی تصریح کرد: روز گذشته ماموران مستقر در گمرک تمرچین موفق شدند در بازرسی از دو دستگاه تانکر حمل سوخت ایرانی، محموله پر از آب را شناسایی و توقیف کنند.

نجفی افزود: فروش محموله گازوئیل قبل از ورود به خاک کشور علت توقیف این دو خودرو بود که با پر کردن کسری تانکر سوخت با آب هنگام ورود به ایران، سعی داشتند این کسری که در عراق به فروش رفته بود را جبران کنند به گمان از اینکه موقع ورود به خاک کشورمان از دید ماموران مخفی بماند.

وی هدف اصلی سودجویان را سود کلان این عمل بیان کرد و متذکر شد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان پرونده تفاوت قیمت‌ها در آن سوی مرز و سود افزایی کلان را علت روی آوری قاچاقچیان سوخت به این امر اعلام کردند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این شرایط مرزبانان با تکمیل پرونده، راننده‌های متخلف را دستگیر و از ادامه فعالیت رانندگان در چرخه ترانزیت جلوگیری شد.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول