اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان:

اکثر پروژه‎های مسکن‎مهر گرگان تا پایان دولت دهم به بهره‎برداری می‎رسد

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان گفت: اکثر پروژه‎های مسکن‎مهر شهرستان گرگان تا پایان دولت دهم به بهره‎برداری می‎رسد و متقاضیان واحدها بعد از چندین سال انتظار طعم شیرین خانه‎دار شدن را خواهند چشید.

اکثر پروژه‎های مسکن‎مهر گرگان تا پایان دولت دهم به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حبیب‎الله آریامنش امروز در جلسه هم‎اندیشی مدیران تعاونی مسکن‎مهر گرگان و جمعی از متقاضیان این واحدها در گرگان اظهار داشت: با توجه به توافقاتی که با پیمانکاران داشتیم فاز نخست پروژه مسکن‎مهر گرگان «144 واحدی» تا پایان خردادماه امسال به بهره‎برداری می‎رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی؛ دقت در کیفیت ساخت، بکارگیری مشاور حقوقی به صورت دائم در اجرای پروژه و استفاده از مصالح مرغوب را از محسنات پروژه مسکن‎مهر گرگان برشمرد و تصریح کرد: مدیریت پروژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‎ها علیرغم تورم حاکم در جامعه مورد توجه قرار گرفته است.

امتیازات خوبی برای پروژه مسکن‎مهر اخذ شده است

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان افزود: با توجه به اینکه مدت قرارداد با پیمانکار پروژه مشخص است هر گونه افزایش قیمت بر عهده پیمانکار خواهد بود.

آریامنش ابراز داشت: همواره سعی کردیم متقاضیان از واقعیات و مشکلات این پروژه مطلع باشند ولی این موارد چیزی از مسئولیت‎مان را کم نمی‎کند و تلاش داریم واحدهای مسکن‎مهر را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.

وی با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به گلستان؛ امتیازات خوبی برای پروژه مسکن‎مهر اخذ شده است، اذعان کرد: تخصیص زمین برای احداث مسجد با اعتبار اولیه بالغ بر 120 میلیون تومان مساعدت شده است.

شهروند درجه یک یا درجه دو نداریم/ شهرداری موظف است به مردم خدمات ارائه دهد

به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان؛ مصوبه احداث سالن ورزشی در محل اجرای پروژه از وزیر راه و شهرسازی گرفته شده است.

آریامنش با تاکید بر اینکه نیاز است مسئولان ذیربط برای آماده‎سازی، محوطه‎سازی و آسفالت پروژه مسکن‎مهر اقدام کنند، خاطرنشان کرد: شهروند مسکن‎مهر مانند شهروند عادی است و نباید آنها از یکدیگر تفکیک شوند ما شهروند درجه یک یا درجه دو نداریم لذا شهرداری موظف است در قبال عوارض شهری که دریافت می‎کند به مردم خدمات ارائه دهد.

وی افزود: ایجاد فضای سبز، خدمات شهری و بهداشت عمومی به عهده شهرداری است اما تمام این مسائل به عهده تعاونی‎ها گذاشته شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان با بیان اینکه مردم به اکثر تعهدات خود در تعاونی‎ها عمل کردند، ابراز داشت: مردم خیلی صبوری داشتند و ما هم تمام تلاش‎مان این است تا هر چه سریعتر پروژه‎ها را افتتاح و به بهره‎برداری برسانیم.

انتهای پیام/83001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول