اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری:

تقی‌پور گزینه اول مربیگری استقلال ساری است

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: در فصل جاری تقی‌پور از گزینه‌های مطرح برای مربیگری در تیم است.

تقی‌پور گزینه اول مربیگری استقلال ساری است

محمدحسن محمدی‌کیادهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پس از اینکه تیم در فصل گذشته نتایج بدی را کسب کرد و خطر سقوط را احساس کردیم، ابراهیم تقی‌پور با کسب نتایج مطلوب تیم را از سقوط نجات داد.

وی با اشاره به کسب 19 امتیاز توسط تقی‌پور در فصل گذشته برای استقلال تصریح کرد: این مربی از هشت بازی پارسال شش پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه داشت.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری اضافه کرد: با حضور تقی‌پور در چند بازی آخر فصل تیم به یکباره متحول شد و در کنار نتایج درخشان تعداد تماشاگران تیم نیز افزایش یافت.

وی ادامه داد: با توجه به کسب امتیازات لازم و عملکرد خوب وی در لیگ، تصمیم مدیریت باشگاه حفظ تقی‌پور برای سال آینده برای مربیگری در تیم استقلال ساری است.

محمدی کیادهی گفت: اگر این مربی باارزش پیشنهاد بهتری از دیگر تیم‌های بزرگ و باتجربه کشور دارد هیئت مدیره مانع پیشرفتش برای کسب تجربه بیشتر در زمینه مربیگری نمی‌شود.

وی با اشاره به حفظ 70 درصد اسکلت تیم استقلال ساری برای فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال اظهار کرد: در کنار این بازیکنان جوان تلاش داریم چند بازیکن تاثیرگذار و باتجربه بومی برای تقویت تیم جذب کنیم.

محمدی کیادهی در پایان خاطرنشان کرد: فصل گذشته استقلال نخستین تجربه لیگ را داشت و با توجه به امکانات موجود از عملکرد بازیکنان و کادر فنی رضایت کامل داشتیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال ساری یکی از چهار نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

انتهای پیام/86005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول